Г. Т. Неутрал
Момчетата стояха по столевете, по земята и вече им писваше да чакат, а бяха минали само 20 минути от както са тук.
Техьонг не спираше да се обвинява. Ако не беше той, нямаше да са тук сега.
-Къде е той? - викна глас.
Всички св обърнаха и видяха бягащата Т/И. Шуга ѝ се беше обадил по-рано.
-Как Кук?
-Не знаем- отговори Хоби.
-Ти си виновен нали! - викна Т/И срещу Техьонг.- Заради теб той е тук!
-Не Т/И, Техьонг не е виновен- заговори Джимин- просто беше афектиран от това, което чу. Истината е, че ние сме виновни за това, че се разделихте. Джънгкук ни принуди, защото от самото начало всички се влюбихме в теб, но след като избра Те, някои се отказаха, но аз, Шуга хьонг и Джънгкук решихме да ви разделим. Ние с Юнги се осъзнахме, но вече бе късно да спрем Кук.
-З-Значи не си ми изневерил? - попита тя като се обърна към него.
-Никога, толкова много те обичам- заговори той като се приближи до него.
-И аз те обичам- тя обвини ръце около врата му, а той около талията и сляха устните си.
-Толкова трогателно- заговори Джин и избърса сълзите си. Тогава доктора излезе.
-Как е Джънгкук докторе? - попита Джун.
-Добре, но трябва да си почива.
-Може ли да го видим? - попита го Т/И.
-Разбира се- и доктора си тръгна.
Те влезнаха и видяха Кук, с наведена глава и сълзи в очите. Дори да чу отварянето на вратата не посмя да вдигне глава.
-Куки- заговори Т/И- Как си? - седна на леглото до него и вдигна главата му.
-Съжалявам- каза той и няколко капчици паднаха от очите му.
-Всичко е наред- каза тя и леко докосна превръзката ма носа му.
-Ние винаги ще сме до теб- каза Джимин и седна от другата страна.
-Дори и да вършиш глупости- Тае застана до Т/И и я прегърна.
-Стига да се учиш от грешките си- каза Джин.
-И да не ги правиш отново- довърши Джун.
-И да не създаваш интриги- каза Шуга.
-Дори да са от любов- завърши Хоби.
Кук ги гледаше и не знаеше какво да каже. Използва двама от хьонговете си, раздели двама влюбени и нарани брат.
-Аз...изключително много съжалявам...за всичко- започна той. - Те хьонг, искам да ти се извиня и да те помоля за прошка въпреки че знам какъв ще е отговора ти. Разделих Ви с Т/И и това беше моята голяма грешка, за която ще съжалявам дълго. Наистина съжалявам, не трябваше да го правя.
-Ще ти простя, ти си ми като брат и искам отношенията ни да останат такива.
-Благодаря- каза той през сълзи.
-Ела тук зайо- каза Т/И и всички се прегърнаха.
*skip time*
След 3 години
Всичко се оправи. Всички завършиха с отлични успехи. Техьонг и Т/И още бяха заедно. Тя се нанесе при момчетата, за да е по-близо до Те.
Джънгкук си намери приятелка и нещата вървят добре, все пак се задържаха 5 месеца.
Кук реши, че ще става художник и макар и млад, картинитему се продавана доста добре.
Джимин реши, че иска да стане учител по баскетбол. Биваше го с децата, а и малчуганите го обичаха.
Юнги реши, че ще стане композитор. Продаваше текстове, бийтове и взимаше доста добри пари.
Джин си намери работа в един ресторант. След като той започна да работи в това заведение, популярността му се вдигна.
Намджун пък си беше казал, че ще стане също учител, но по английски. Обичаше този език като роден.
Хоби пък си избра да се занимава с танци. Отвори си школа за хип-хоп танци за малки и големи.
И така се връщаме към Техьонг и Т/И.
Тае реши, че ще бъде фотограф, а Т/И ще бъде неговият модел. Като цяло станаха много известни. Техьонг снимаше много известни знаменитости, а Т/И много често я канеха по модни ревюта и за снимки за някои списания. Но най-много ѝ харесваше когато нейното момче я снимаше.И така всичко се нареди. Късмета се усмихна на всички. Животите им потръгнаха много добре и да се надяваме, че ще си останат така.
Край
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Още една история е завършена. Искам да благодаря на всички, които са вотвали и коментитали, за всички положителни коментари,които ме подтикваха да пиша и да го правя с кеф. Надявам се като цяло историята да ви е харесала. 💜💜💜
BẠN ĐANG ĐỌC
WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)
Lãng mạnТ/И е момиче, което кара 7 момчета да се влюбят в нея. Всеки от тях прави всичко възможно, за да я получи, но един от тях ще я вземе. А кой е той? Четете и ще разберете!