Малко по малко

856 31 5
                                    

Г. Т. Неутрал

Ден като всеки друг. Училище, учители и дразнещи хора с които се виждаш всеки ден.

Т/И и Кук стояха в часа по Биология и мислеха за тотално различни неща.
Т/И как ще се види и с гаджето си и ще си изяде закуската, а Кук- за по-нататъчни действия.

Щом звънеца би, всички излязоха за закуски или просто нанавъздух. Т/И започна да оглежда хората за Тае, но от него нямаше и следа.

-Т/И какво правиш?- попита я Кук.

-Търся Техьонг.

-Ела ще го потърсим- тръгнаха през пустите вече коридори.

-Мисля че-не се обръщай- каза Кук.

-Какво?

-Не. се. обръщай!

-Какво ти ст~ава- Т/И се обърна и видя Техьонг и Су на опасно близко разстояние.

Т/И не каза нищо и излезе на двора, а Кук сами се засмя. Планът работеше отлично.

Излязоха на двора и Кук направи знак на останалите двама. Шуга взема вътре и завари Техьонг.

-Техьонг, какви ги вършиш?

-Нищо хьонг- каза Те- и повече да не си ме доближила- изсъска той.

Шуга само ѝ подаде останалите пари и тръгна след Техьонг.

А през това време...

-Т/И, Марк от моя клас те търсеше- каза Чим.

-Защо?

-Не знам- тя кимна- на онази бесетка е.

-Добре- тя отиде при него.- Здрасти Марк.

-Здравей Т/И, исках да те попитам свободна ли си в петък?

-Да, но знаеш, че си имам приятел.

-Може да си имаш гадже, но няма да е по-добър от мен- каза и служи ръката си на талията ѝ.

-КОПЕЛЕ! - извика глас зад тях- С КАКВО ПРАВИ ДОКОСВАШ ГАДЖЕТО МИ?!

-Може би, защото съм по-добър от теб!

Техьонг не изчака повече и удари момчето. Той падна на земята с окървавен нос.

 Техьонг хвана ръката на Т/И и я заведе зад училището

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Техьонг хвана ръката на Т/И и я заведе зад училището.

-Техьонг как-  бе прекъсната от устните на Техьонг.

Целуваше я с такава страст. Искаше да излее гнева си някъде. Щом Т/И му отвърна той се успокои. Те я придърпа още към себе си, а тя обви ръце около врата му.

-Добре ли си- попита го тя.

-Какво искаше този нещастник?

-Питаше ме дали съм свободна в петък.

-А ти какво каза?

-Казах, че съм свободна, но вече съм заета.

-С какво? - стисна зъби и я притисна повече към себе си.

-С едно момче- той я погледна с изпепеляващ поглед- в момента съм в ръцете му.

-Така ли- каза видимо по-спокоен- и какво ще правите?

-Не знам! Ъм Те...

-Да?

-Какво беше това със Су?

-Моля те, тя е ненормална! Не мога да я понасям! Искам да знаеш, че обичам теб и само теб!

-И аз те обичам

Звънеца би и всички влезнаха в час. Джимин отиде до Марк и му подаде сумата, за която се бяха разбрали.

-Не ми каза, че ще пострадам- каза Марк.

-Трябваше да го очакваш! Айде и чакай скорошни нареждания!- Марк кимна и си тръгна. - скоро планът ще достигне до своя край.

Джимин си сложи качулката и си тръгна, но не разбра, че бе подслушан от неговия хьонг. А кой? Е....😉

Надявам се да ви е харесало!

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Onde histórias criam vida. Descubra agora