Това ли е краят? 😢

916 37 4
                                    

Г. Т. Неутрал

Отново понеделник. Всичко беше еднакво. Нашите герой- Т/И и Техьонг бяха в "разцвета" на своята връзка. Е поне за сега.

Заедно отидоха на училище. Разделиха се с голям зор и намеса от страна на Джин.

Часовете започнаха. Джънгкук внимателно обмисляше следващият си ход. Следващото междучасие щеше да действа.

*skip time*

Техьонг минаваше покрай тоалетните, когато бе издърпан в женската тоалетна.

-Какво по~ Су?

-Здрасти Техьонги!

-Защо съм в женската тоалетна?

-Искам да знаеш, че те обичам- каза и го целуна. Той веднага я избута, но беше твърде късно. Вече имаше снимка.

-Разкарай се, да не си ме доближила  повече- каза и излезе от тоалетните.

-Браво, работата ти приключи- каза Джънгкук и излезе от тоалетните като разбира се не забрави да даде пачка пари на момичето.

-Джими  хьонг, Шуга хьонг!- каза като отиде при тях- Знам, че след малко почваме час, но искам да ви кажа, че следващата стъпка е изпълнена.

-Да, за това~ Джънгкук! - започна Джимин- Какво ще получим ние от това?

-Е ще се разберем! - усмихна се Кук.

-Нищо нямаше да ни дадеш, нали малко копеле- заговори Юнги. - Спираме да играем играчките ти! Ти също и оставяме Т/И и Техьонг заедно, за да бъдат щастливи. За да бъде твоят най-добър приятел щастлив!

-Щом това е вашето решение, но аз няма да се откажа! - веднага тръгна към стаята си.

-Какво става?- попита го Т/И след като Кук влезе в стаята.

-Нищо просто, трябва да ти покажа нещо.

-Какво?

-Това- каза и ѝ показа снимката, на която Техьонг се целуваше със Су.

-Не- започна да хлипа- Не...това не е възможно! Т-той...не може да ми го причини, не м-може- започна да плаче, а Кук я прегърна.

-Спокойно, спокойно! Бъди силна.

Часът започна, Т/И не спра да хлипа, а Кук държеше ръката ѝ през цялото време.

В голямото междучасие Кук издебна Тае пред стаята му, за да му покаже снимката.

-Тае!

-О Кук, хайде да ходим към другите! Нямам търпение да видя Т/И.

-Виж, такова...онзи ден я видях с Марк.

-Моля? Измисляш си!

-Не бе виж- показа му снимката, на която ясно се вижда как Т/И се целува с Марк.

-КАКВО Е ТОВА? - извика Техьонг.

-Видях ги преди Т/И да дойде в нас.

-Сега ще види- каза той и излезе на двора.

Видя групата на една от бесетките. Той с бясна крачка тръгна натам. Отиде и веднага издърпа Т/И.

-Какво си позволяваш? - попита Тае.

-Моля?- попита Т/И.

-Когато идва у нас....преди това си се ЦЕЛУВА С МАРК!! ВЯРНО ЛИ Е?-започна да крещи в лицето ѝ като другите ахнаха, а Кук само се наслаждаваше на разигралата се сцена.

-НЕ СЪМ ГО ЦЕКУВАЛА, ТОЙ МЕ ЦЕЛУНА! А И НЕ СЪМ АЗ ТАЗИ, КОЯТО ИЗНЕВЕРЯВА!!

-Какво имаш предвид?

-Ти  си се целували със Су.

-Не е вярно тя ме целуна!

-Да бе- отговори тя.

-Нима не ми вярваш? - попита Техьонг.

-А ти вярваш ли ми?- Техьонг замълча.-Ясно!- Т/И се разплака и тръгна да бяга към дома си, а Кук я последва.

Техьонг падна на земята и се разплака. Беше изключително разтроен. Изгуби любимата. Любовта на живота си. Момичето за което винаги бе мечтал...сега я няма.

Момчетата го обградиха и започнаха да го успокояват

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Момчетата го обградиха и започнаха да го успокояват. Джимин и Шуга се спогледаха. Знаеха, че предстоята тежки дни.

Знам, че е кратко, но се надявам да ви е харесало. 😇😊💜💜

WHO WILL WIN (ЗАВЪРШЕНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora