chapter 4 (m)

3.3K 84 10
                                    


Her şeyin bunaltıcı ve yorucu hissiyatını üzerimden atmak için soğuk bir duşa girdim. Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum, yani... Bir güvenlik görevlisi olarak mı devam etmeliyim yoksa porno film oyuncusu mu? Ya da her ikisi mi?

Soğuk su beyaz bedenime her sertçe işlediğinde daha da irkiliyordum, çok geçmeden buna son verdim. Yan taraftan havluma uzanarak kasıklarımdan itibaren bedenime dolayıp dolabıma ve odama doğru ilerledim. Güzeller güzeli köpeğim banyonun kapısında beni bekliyordu, eğildim ve başını okşarken, "Vivi-ya! Islanacaksın." dedim. O bunu pek umursamamış gibiydi, tek umrunda olan okşadığım tüyleriydi. Çok geçmeden yatağımın üzerinde ışıkları yanıp sönen telefonum gözüme çarptı, başımın belası insanlar. Bıkkınlıkla yatağa uzanıp telefonu elime aldım, iki cevapsız çağrı ve bir mesaj vardı.

— Kimden; Kang Seulgi,

Ben Kang Seulgi, bu mesajı görünce beni ara. :)

Pekala, ne istiyordu? Israrla aramış ve ısrarla mesaj atmıştı. Derin bir nefes eşliğinde geri dönüş yaptığımda telefon hızlıca açılmıştı, sanki telefonun ağzında bekliyordu, "Seulgi, sorun ne?"

"Ah, Hun! Nasıl gidiyor? Önemli bir konu yok, sadece yaptığın şu solo çekimin çok beğenildiğini bildirmek istedim." Sesinde bir beklenti vardı, "Acaba başka bir aktörle çekim yapmayı düşünür müsün?" Hah işte, ağzındaki baklayı sonunda çıkarabilmişti.

Kang Seulgi iyi bir konuşmacıydı, sanki bu tarz şeyleri yapmak çok normalmiş gibi konuşuyordu. Bu tamamen diğer insanlardan farklı bir deneyimdi.

"Herkes bir sonraki çekimini soruyor, ayrıca diğer aktörlerden iki kat fazla ödeme alacaksın."

Etrafta koşuşturup duran ve seti hazırlamaya çalışan insanları izlerken sırtıma dokunan, içimi titreten el ile başımı o yöne çevirdim. Kim Kai.

"Git önce duş al, Baekhyun diye bir adamla çekimi gerçekleştireceksin. Her şey neredeyse hazır." Lafını bitirdikten sonra yavaşça bana doğru yaklaşıyor, aynı zamanda omuzumu sıkıyordu, "Ama ondan önce... Sana göstermek istediğim bir şey var."

Ne göstereceğini son derece merak ediyordum. Umarım üzerimde göstermek amaçlı bir deneme falan yapmayı düşünmüyordur? Ya da küçük Kai'yi göstermeyi falan? Öyle bir şey olursa her an yumruklamak için hazırdım ancak öyle bir şey olmadı, beni küçük bir odaya sokmuştu. Etrafta koliler, masa ve bilgisayar gibi şeyler vardı.

"Kapıyı kapat ve şuraya otur."

Söylediğini yaparak yavaşça yanına yaklaşırken "Bana ne göstermek istiyorsun?" diye yakındım. O ise bu sefer gerçekten içten olduğunu düşündüğüm bir gülümseme vermişti.

"Seni ilk gördüğümde normal olduğunu..." Ekrana baktığımda bir çeşit porno film olduğunu gördüm, mouseu yavaşça ortaya götürdü, "Ve ayrıca deneyimli olmadığını da anladım." ardından tıkladı ve videoyu başlattı, "Apaçık bir şey bilmeden yeni bir dünyaya girdiğin ortadaydı."

Açtığı videoda Kai'den bile esmer bir adam ve ona zıt şekilde bembeyaz olan bir çocuk seks yapıyordu. Esmer adam, beyaz çocuğu kucaklamış ve elleri her bir yanında dolaşıyordu. Dilleri birbiriyle içli dışlı olmuşken ikisi de yüksek sesle inliyordu. Ardından esmer adam başını çocuğun kalçalarına götürdü ve deliğini utanmazca sömürmeye başlamıştı. Aşağılarda bir şeylerin etkilenmediğini söyleyemem ama Kim Kai, göğüsünde birleştirdiği kollarıyla beraber sırıtarak beni izlediğinden oldukça düz bir şekilde videoyu izliyordum.

"Hnnnh!... Aah!"

"Senden bu kadarını beklemeyeceğim. Her şeyden öte bu ilk seferin."

suyun üzerinde yürümek ー sekai.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin