selamlar, minnoşlar! italic yazılanlar videodan kesitler, italic ve bold yazılanlar ise kai'nin yorumları. sevimli okumalar.**
Eve girer girmez duraksamamı sağlayan tek şey bacaklarıma dolanan Vivi olmuştu, onu bu aralar öyle çok ihmal etmiştim ki... Benim minik bebeğim. Hemen yan taraftan mama torbasını almış, mama kabına yavaşça doldurmuştum.
''Vivi, acıktın mı bebeğim?''
Söylediğimi doğrularcasına mamasına atıldığında, iyice uzamış ve kabaran tüylerini yavaşça okşadım. Ona daha çok zaman ayırmayı aklımın bir köşesine not ettiğim sırada, aklımın diğer köşesine not ettiğim şey içimi huzursuz etmişti. Huzursuz etmişti ancak yine de merak duygumu engelleyememiştim. Kravatımı gevşetmiş, yavaş adımlarla karşı kapıdan bana bakan bilgisayara ilerlemiştim.
WALK ON WATER
23.BÖLÜM
Siteye girer girmez, video ile beraber Kai tarafından yapılan yorumları gördüm.
''Sehun'un ilk aktifi olmak isteyen Shownu'ya özürlerimi sunuyorum ama New York'ta geçen hafta yağan sağanak yağmur yüzünden onun uçuşu ertelendi. Ve ondan dolayı KimKai.com sahibi eşliğinde, Shownu'nun yerine geçmek... Bu kaçınılmaz bir seçenekti.''
''Uzun zaman oldu, bu yüzden performansın iyi olur mu bilemem.'' demişti Kai, kamera ona tutulurken ve sakallarını tıraş ederken.
Suho, ''Ne için uzun zaman oldu?'' derken, Kai düşünceli bir tavır ile iki parmağını şekilli çenesine getirdi.
''Uzun bir film çekmek için program yaptım, bu yüzden seks yapmaktan kaçınıyorum.''
''Sehun, kararında aceleci gibi duruyordu. Teknik olarak, çok tutkulu olmadan seks yapabilirim ama kamera önündeyken kendini ortaya koymaya çalışan bir adama karşı bu kadar kalpsiz olmaya gerek yok. Sehun'un sesi çok iyiydi, inlemelerini tutmasına rağmen. Ve çok hassastı, dudaklarım vücüduna her dokunduğunda titrememeye çalıştı.''
Kai'nin vücuduma bıraktığı ize bakınca neden nefes alamıyorum? Utandırıcı ve gerisini ödemek için izleyicileri cazip hale getiren iffetsiz anlatılarla dolu bir yorum olsa bile, kendime sahip çıkamıyordum. Karşımda Kim Kai'nin bana müstehcen bir şekilde dokunmasını, dudaklarının göğüs uçlarımda, ellerinin bedenimin her yanında olmasını izlerken, izlemekten farklı bir boyuta geçerek hissediyordum da. Kendimi tutamayarak gömleğimin düğmelerini araladım. Vakit kaybetmeden elim pembe tepeceği bulduğunda, pantolonumu çoktan sıyırmıştım.
''Sehun'u kucakladığım an, çekimin 'aşıklar' ismiyle anılmasına karaar verdiğim andı.''
Parmaklarım şimdiden sertleşmiş üyemi kavramı, tüm deriye dokunarak git gel yapıyordu. İnanamıyordum şu an kendime.
''Onda, benim boğazımı kurutan ve nefes almamı sıkıştıran enteresan bir şey vardı.''
Kai'nin, bedenimin üzerinde kuğu gibi süzülen yapılı bedenini hatırladıkça titriyordum. Gelen zevk ile gözlerimi kapatmış, başımı arkaya yaslamıştım. Esmer ve kavruk teni, terden alnına yapışan kumral saçları, zevk ile bedenimi süzen gözleri... İçimde her gidiş gelişinde o gözler koyulaşmış ve zifiri karanlık bir evrene dönüşmüştü, içinden asla çıkamayacağım ve ona köle olacağım, kendimi utanmazca sunacağım bir evren hem de.
Gözlerim aralandığında çıplak kasıklarım artık kirlenmiş, kendimi tamamiyle üzerime bırakmıştım. Bu komik, Kim Kai... Nefesimi kesen kişi sen olunca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
suyun üzerinde yürümek ー sekai.
FanficPara kazanmak için Sehun pornografik video şirketine girmeye karar verir. Gizlice "Hun" takma adıyla çalışmaya başlar. Bir gün aniden "Üstte olmak." yerine "Altta." olarak videonun çekileceğine karar verilince... Sehun ve ortağı Kai neler yapacak? *...