chapter 1

3.1K 101 24
                                    


İyi okumalar. ʕʔ

Bir sürü erkek ve kadının fahişe olarak çalıştığı kasvetli bir yer... O tür bir daireyi düşünüyordum. "Günahkarlar." Dünyasına dalmak için tamamen kararlılığım vardı, kendi çukurumu kazmaya başlamıştım bile. O lüks villanın önüne gelene kadar...

Bir hafta önce, barda bazı arkadaşlarımla takılıp zor bir günün ardından bira içerken duymuştum. Dibimde olan masa homoseksüelleri hedefleyen solo bir mastürbasyon video çekiminden bahsediyordu ve ondan nasıl para kazandığını.

"Madem yeni bir araba almak istiyorsun neden bunu denemiyorsun ki? Ben yeni bir araba aldım ve kız arkadaşım cidden ona bayıldı!"

"Dostum... Tehlikeli bir olayı yok sadece kamera karşısında yapıyorsun hepsi bu."

Hikayelerinin geri kalanını duymadım, çünkü güvenlik görevlisi meslektaşlarım ve ben başka bir mekana gitmek için ayrıldık ama o adamın hikayesini aklımdan çıkaramadım. Kirada sadece birkaç ay kalmış ucuz bir dairem var, her zaman sorun çıkartan ikinci el bir arabam, her seferinde reddedilen küçük miktarda kredi başvurularım... Ve yetersiz maaşımdan geriye kalan her şey yaşlı büyükbabamın borcunu ödemeye gidiyor.

Eve döndüğümde, o adamın konuştuklarına benzer siteler için arama yapmaya başladım.

*Gay Porno Site*
Gay porno videoları. - xMutluadamlar
https://xhappy.com/kategori/gay
Her gün beleş porno, tonlarca ateşli videolar seni bekliyor. Tadını çıkar! Hemen tıkla! Ücretsiz hesap aç! *KLIK*

Karşıma birden fazlasıyla müstehcen fotoğraflar açıldığında korkmadan edemediğimi belirtmem gerekir.

* O göte bülbül öte.
*Ben senin kölenim.

"Uyuşturucudan uçmuş adamlarla dolu değilse, kötü sitelerden biridir." Hoşnutsuz bir şekilde geri çıkarak arama motorunun bana sunduğu sonuçlarda gezmeye devam ettim. Bir süre sonra gözüme çarpan sade bir site adı ile hızlıca üzerine tıkladım.

KimKai.com

Futbol oynayan, güreşen ve voleybol maçı yapan erkeklerin fotoğraflarıyla dolu olan bir site? Enteresan, "Bu site yeteri kadar iyi görünüyor." Eğer uyarıyı dikkate alırsam, böyle içeriğe bakmayı kabul etmeyen insanlardan biri olduğumu söyleyebilirdim... Ancak, cesaret ettim ve gidip girişe tıkladım! Tanrım tanrım! Gözlerimin önüne yüzücü ve futbol ile uğraşan birkaç erkek fotoğrafı çıkmıştı, eğer bir modelin bu kadarını yapması gerekiyorsa ki, diğer sitelere bakınca daha ahlaklı, o halde... Finansal nedenlerden dolayı bir şans tanımaya değer, değil mi?

! # modellik başvurusu
Sehun OH.
24.
Asyalı.
Heteroseksüel.
183cm.
Güvenlik görevlisi.

! FW: kimkai.com
Lütfen belinizden üstünün çıplak olduğu ve suratınızın yakından fotoğrafını ekleyiniz.

"Bu kadarını yapmak, huh..." Yavaşça ve bıkkınlıkla yan tarafta olan telefonuma uzandım, parmaklarımla kavradım. Çıplak ayaklarım dairemin soğuk zemininde bir müddet dolaştıktan sonra banyoya giriş yapmıştı, nasıl bir fotoğraf çekmem gerekiyordu? Neden banyoya gelmiştim peki? Her neyse... Ön kamerayı kendime doğru döndürüp rastgele bir poz çektim, pekala bu fotoğrafta suratım neden çok aptal görünüyor ama? Bakmadan fotoğrafı gönderdim ve anında cevap aldım.

Ve geri kalanı sadece dedikleri gibi tarih. Şu andan o zamana kadar. Çok geçmeden sarışın, kakülleri olan ve siyah topuklu ayakkabısıyla yanıma doğru ilerleyen güzel bir bayan çıkmıştı, güzeldi.

"Sehun?" Adım dudaklarından döküldüğünde başımı salladım.

"Maili gönderen sen misin? Benim adım Seulgi, tanıştığımıza memnun oldum." Uzattığı elini nezaketen sıktım.

"Vooav, normalde daha uzunmuşsun." Aramızdaki boy farkı cidden çok komikti, yanımda oldukça kısa duruyordu, "Ah, evet." diye yanıtladım onu, ne diyebilirdim doğru söylüyordu. Bunu birçok kişiden duymuştum.

"Çok sıcak, değil mi? Takip et lütfen, sana soğuk bir şeyler ısmarlayayım." Küçük bir baş sallamasının ardından minik adımlarla peşine takıldım.

"Gerçekten hetero gibi görünüyorsun, huh..." Çünkü ben heteroyum demek gelmişti içimden, zorla kendimi susturdum. Oh Sehun, adam ol oğlum her şeyi berbat etme.

"Herkes aşağıda bu yüzden buralar şu an biraz sessiz. Yakında dönerler, sanırım çekimleri normalden uzun sürüyor." İçerisi daha önce izlediğim şu elit New York evlerinden birisi gibi. Aşırı derecede havalı mekan.

"Ne içmek istersin?"

"Kafeinsiz bir şeyler."

Çok geçmeden önüme bırakılan içeceğin çıkarttığı ses ile irkilmiş ve doğrulmuştum, "Lütfen burada beklerken içeceğini iç, yakında dönerim." dediğinde tepki vermemiştim. Yavaşça bıraktığı bardağa uzanmış ve alasıya popomun düzleşmesini sağlayan yumuşak, rahat ve pahalı olduğu belli olan koltuktan kalkmıştım. Açıkçası böylesine güzel bir yeri gezmemek oldukça yazık olurdu, bu yüzden doğruca karşımdaki kitaplığa ilerledim. Bardağımı çilek dudaklarıma bastırdığım sırada diğer elimin parmakları raflarda dolaşıyordu, burası bir DVD ve CD arşivi gibi duruyordu. Film yapımının özeti, sahne, bir aktörün dudakları, seksi tamirci, kapı komşusu çocuk! Her başlık vardı sanırım? Film yapımcılığına uzandım, evet pekala. Nasıl porno film çekilir üzerine özet mi? Gay pornoları sanırım hala yetişkin kategorisi altında.

İçeceğimden tekrar bir yudum alıp pembe kapaklı görünen bir DVD'yi çektim, çekmez olmayı diledim. Yüzüme, gözlerime ve irislerime doğru bakan iki adet dolgun popo... Alışkanlık yapan göt deliği? Bu nasıl bir isim Tanrı aşkına! Hızlıca aldığım yere geri ittirdim. Normal bir şeyler yok muydu? Tamam, burası bir porno filmi ajansı ama her şey bu kadar açık saçık olmak zorunda da değildi? Değil mi? İç çekerek elimi rastgele bir taneye atmış, attığım gibi kendime döndürmüştüm. Bu sefer şanslı sayılırdım! Takım elbiseli adamların bir fotoğrafı vardı ve üzerinde "Jigolo." yazıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse dikkati tam olarak ortadaki uzun ve esmer beden çekiyordu, porno için oldukça güzel bir fotoğraftı. Merakla arka tarafını döndürdüğümde hevesim kursağamda kalmıştı, neye heveslendiysem... Tabii, diğer yandan bunun bir grup pornosu olduğunu beklemiyordum. Üzerinde "Kim Kai A.Ş LTD ŞTİ" yazıyordu. Şirket? Burası sanırım beklediğimden de büyüktü. Belki de milyon dolarlık bir porno şirketi...

Elimdekini geri koyduğum sırada içeceğimi bitirmiş ve geri ilerliyordum ki ayağım bir şeye takılmıştı, sakarlık yapmadan duramayan Oh Sehun sahalarda. Neye takıldığımı merak ederek başımı eğdiğim sırada, sonunda normal bir film görmüştüm. Hem de bildiğim bir filmdi. Erkek başrolü ağır takılan, durgun ancak etkileyici bir tipti. Bu fransız filmi yüzlerce kez izlesen bile anlaşılması çok zor bir film.

"Geçen sene Marienbadta. Herhalde Delphine Seyring güzel ama ben şahsen başrol erkeğin durgun ve tek monoloğunu tercih ediyorum." Sesi gerçekten çok seksiydi, kendisi ve gülüşü gibi. Benden biraz uzun olması ona başımı birazcık kaldırarak bakmama sebep oluyordu.

Yüzünde yan bir sırıtış ile, "Ben Kim Kai, sen de Oh Sehun olmalısın, değil mi?" diyerek beni yakmıştı.

suyun üzerinde yürümek ー sekai.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin