👻Kosodate yūrei🕯

17 3 8
                                    

Çocuk Yetiştirme Hayaleti

Kasabalar,şehirler açıkçası insanların yaşayabildiği her yerde bulunur

Bir şey yemez

Kosodate Yirei, doğum sırasında veya doğumdan kısa bir süre sonra ölen annelerin hayaletleridir. Çocuklarına güçlü bağları ve kalıcı ana görevleri nedeniyle yaşam dünyasına geri dönüyorlar. Tüm yabancılar gibi, bu hayaletler eski benliklerinin soluk görüntüleri gibi görünür. Genellikle cenaze törenlerinde ya da yaşamları boyunca giydikleri kıyafetler giyiyor gibi görünürler. Ancak, kosodate yūrei, daha korkunç türlere kıyasla daha az korkunç, hatta biraz sevgi dolu görünmektedir. Geceleyin, dükkâncılara ya da yoldan geçenlere gece seyahat ediyorlar ve sıklıkla aynı yere tekrar tekrar dönüyorlar.

Kosodate Yūrei bir amacı yerine getirmek için var: çocuklarının iyiliğini görmek. Bunu, çocukları için şeker veya başka şeyler satın alarak yapmaya çalışırlar. Paraları yok, bu yüzden ellerinden geldiğince öderler - bazen ölü yapraklarla bile. Bekleyen bebeklerinin bulunduğu yere geri dönmeye çalıştıkları canlı insanları ararlar. Bebek keşfedilir ve halledilirse, kosodate yūrei sonunda dinlenebilir. O zamana kadar, her gece çocuğuna yardım bulmak için ortaya çıkacak.

Kosodate yūrei hikayeleri çok yaygındır. Ayrıntılar bölgeden bölgeye değişiklik gösterse de, ortak bir sürüm şöyle gider:

Yağmurlu bir gecede, bir dükkan sahibi dükkânı kapatıyordu, pencereden bir tık sesi duydu. Dışarı baktığında, üşüdü ve sırılsıklam olmuş, yağmurda acıklı duran bir kadın gördü. Yardıma ihtiyacı olup olmadığını sordu, ama tek söylediği "Bir şeker lütfen" idi. Dükkan kapalı olmasına rağmen, dükkan sahibi fakir kadın için üzülüyordu, bu yüzden şekeri sattı. Ona bir mon - çok düşük bir madeni para - ödedi ve geceye kayboldu.

Ertesi gece, aynı anda geldi, kimsesiz ve darmadağınık arıyor. Yine, dükkan sahibine, "Bir şeker lütfen" diye duymak için neredeyse soluk bir sesle, Dükkan sahibi ona bir şeker verdi, ve yine bir mon ödedi ve geldiği kadar sessiz kaldı.

Altı gece boyunca her gece, bu senaryo oynandı. Yedinci gecede geri döndü, ama bu sefer parası yoktu. "Bir şeker lütfen" diye sorduğunda, bir avuç yaprak sundu. Mağazacıya izinleri ödeme olarak kabul edemediğini söyledi. "Öyleyse bunu al," dedi, ceketini vererek. Dükkan sahibi protesto etti ama ısrar etti. Sonunda pes etti ve ticareti kabul etti.

Ertesi gün, komşu bir köyden bir tüccar kasabanın içinden geçti. Arkadaşının dükkanında durdu ve dükkan sahibi ona her gece ziyarete gelen garip kadını ve ödeme olarak verdiği paltoyu anlattı. Tüccar garip kadının ceketinin dükkanda asılı olduğunu görünce soluklaştı. "Bu arkadaşımın karısının önlüğü!"

"Gerçekten mi? Belki de dükkana gelen oydu? "

"İmkansız! Bir hafta önce öldü. Bu paltoya gömüldü! "

Tüccar ve dükkan sahibi birbirine güvensizlikle baktılar. Dükkanın gördüklerini baş rahibe anlatmak için gömüldüğü tapınağa gittiler. Papaz, bu batıl inançlara inandıkları için onları azarladı. Daha sonra, hepsinin iyi olduğunu göstermek için onları kadının mezarına götürdü. Ancak, mezara vardıklarında, dünyadan gelen yeni doğmuş bir bebeğin kusursuz çığlıklarını duydular!

Mezarı kazdılar ve gerçekten de mağazayı ziyaret eden ceset kadın olduğunu keşfettiler! Dahası, kucağında dolaşmış, bezle sarılmış canlı bir bebek. Kadın tabutunda ölümcül doğum yapmış. Bebekle sarılmış, hafta boyunca açlıktan bebeği uzak tutan, en çok yenen altı şeker parçasıydı. Annesi, yeraltının koruyucularını ödemek için geleneksel olarak bir cesetle yerleştirilmiş altı mon ile şeker almıştı.

Bebeğin cesedini çıkarıp ailesine geri verdiler. Kadının bedenini yeniden gömdüklerinde, cesedinin yüzünde sakin bir ifade vardı. Ve şeker dükkanının hayalet ziyaretçisi bir daha hiç görülmedi.

YAZARIN YORUMU:

Demekki ruhu huzur bulmuş

Korku Zamanı - I see UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin