👻#Gece Vardiyası Korku Hikayeleri 5🕯

38 3 11
                                    

Burger King'i her zaman severdim. Ancak 31 Ekim gecesi, fikrim değişmişti.

Çalışmaya yeni başlamıştım ve bu üçüncü vardiyamdı. En azından devamlı ensemde olan bir patronum yoktu. Buradan çalışan dostum Ashton o gece vardiyada çalışan tek kişiydi. Az evvel mola vermişti ve bir Youtube kanalını seyrediyordu. Saatin vurmasına rağmen bağımlılığından ödün vermiyordu. 

Saat 03.00 sularında bir adam gelip tezgahın önünde durdu. 

''Burger King'e hoşgeldiniz! Size bu akşam ne verebiliriz?''

Sessizce dikildi karşımda. Göz kapakları yerinden oynamıyordu bile. Bana ürkütücü gelen kısmı ise gülümsemesiydi. 

Cümlemi tekrarladım ve nihayet ağzını açıp bir şey söyledi

''Beyin istiyorum''

''Pardon?'' diye sordum

''Beyin. Beyin istiyorum'' 

''Susam tohumu çöreklerinden de ister misiniz?'' diye sordum şakaya vurarak. 

Çünkü gırgır geçtiğini sanıyordum ve Ashton'a baktım. O da sadece sırıtmakla kaldı.

''Hayır'' dedi sertçe

Yalnızca kanlı ekmek sevmiyordum. Oyunu devam ettirdim. 

''Beynin yanında içecek alır mıydınız?'' diye şaka yollu sordum

''Evet. Kan'' dedi

''Ashton. Beyefendinin beyin ve kan siparişini alır mısın?'' dedim

Gecenin bu saatinde gelen şakacılara alışkındık. Bu nedenle aklımıza kötü şeyler gelmedi.

''Üzgünüz. Beyin ve kan kalmadı''

Ashton kahkaha atarak elinden geldiği kadar oyunu sürdürmeye çalıştı.

''Ahh bu hiç iyi olmadı. Çünkü şu an senin beynini ve kanını istiyorum'' 

Kana susamış adam tezgahın önünde bıçak çekiverdi. 

''Vay be! Çubuk schnitzellerle sıkıntının ne olduğunu söyler misin dostum?'' dedim ve sonra Ashton ile birlikte koşturup adamdan saklandık. 

Ashton'un parlak bir fikri vardı. Telefonu dondurucuya doğru atarak adamın dikkatini o yöne çekecek ve onu buraya kilitleyecektik. 

Adam içeri girdikten sonra kapıyı arkasından kilitledik. Nihayet polisler gelmişti ve adamın bir yamyam olduğunu ve zihinsel rahatsızlıklarda muzdarip olduğunu öğrenmişlerdi.

O gece benim son gece vardiyamdı. 


Korku Zamanı - I see UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin