👻Sōjōbō🕯

17 2 4
                                    

Yüksek Rahip

Diğer isimleri Kurama tengu, Kurama sōjōbō

Sōjōbō, Ky .to'nun kuzeyindeki Kurama Dağı'nda yaşayan bir gazeteye verilen isimdir. Onun evi Sōjōgatani'de - "yüksek rahiplerin vadisi" - dağın derinliklerinde konumlanmış. Uzun, beyaz saçları, inanılmaz uzun bir burnu var ve bin tengu gücüne sahip. Sōjōbō, tengu arasında ilk sıradadır ve genellikle kralları olarak adlandırılır.

Sōjōbō, ezoterik Budizm'in eşsiz bir dalını uygulayan, izole edilmiş bir tapınak olan Kurama Tapınağı ile bağlantısıyla bilinir. Kurama Tapınağı uzun zamandır yamabushi ve münzevi dağ dinleri ve bu dinlerin ibadet ettiği tengu ile bir bağlantısı vardı. Sōjōbō orada bulunduğundan, Kurama Dağı da tengu için en önemli dağ olarak kabul edilir. Kurama Tapınağı'na göre Sōbōbō, Maō-oğlunun altında bir sıradadır - Kurama inancının merkezinde yer alan kutsal üçlülüğün üçte biri - ya da aslında Mao-oğlunun bir başka şeklidir.

İsmi tam olarak bilinmesine rağmen, Sōjōbō hakkında çok fazla şey yazılmıyor. Sōjōbō hakkındaki en ünlü efsane, Ushiwakamaru adında genç bir çocuğu yetiştirmesidir. Tengu kralı olan Sōjōbō, başka hiçbirinin eşsiz kılmadığı bir sihir, askeri taktik ve kılıç ustalığı bilgisine sahiptir. Genç Ushiwakamaru ondan öğrenmek istedi ve uzun ve zorlu bir eğitim almak için Sōjōgatani'nin derinliklerine gitti. Bu çok tehlikeli bir görevdi, çünkü tengu şiddetli ve tahmin edilemezdi ve Sōjōbō, ormanın derinliklerinde dolaşan çocukları yemek için söylentilere maruz kaldı. Ancak Sōjōbō genç çocuğun cesaretinden etkilendi ve onu eğitmeyi kabul etti.

Ushiwakamaru, 1159-1189 CE yılları arasında yaşayan Minamoto Yoshitsune oldu. Yoshitsune, Japonya'nın en ünlü savaşçılarından biri olmaya devam ediyor ve Heike Masalı'nın ana kahramanlarından biri. Kıymetli kılıç ustalığı Kurama Dağı tengudan aldığı eğitime yatırılır.

Korku Zamanı - I see UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin