👻#Gece Vardiyası Korku Hikayeleri 4🕯

30 3 2
                                    

19 yaşımdayken yerel benzin istasyonunda gece vardiyasında çalışıyordum. Dükkanda tektim. Noel arifesindeydik ve ben gece boyunca çalışmak zorundaydım. Noel günü gece 10.00'dan sabah 06.00'ya kadar mesaim vardı. Sıradan bir geceydi. Hiç müşteri yoktu ve yerlerin silinmesi neredeyse bitmişti. Daha şimdi yemek yemiştim ve sigara içmek için dışarı çıkmaya karar verdim.

Tam o sırada uzaktan birinin dükkana doğru geldiğini duydum. Bu normal dışı bir şey değildi. Pompaların olduğu yere geldiğinde onu daha net seçebiliyordum. Biraz zayıf, yaklaşık 35'lerinde bir adamdı. Siyah bir hoodie giyiyordu ve elinde de hediye poşeti tutuyordu. 

Bana doğru geliyordu ki alnından kanlar aktığını fark ettim. Yaklaşırken iyi olup olmadığını ve yardım gerekip gerekmediğini sordum. Benim için ilk tehlike sinyalinin ise çantanın boş oluşunu fark etmemdi. Adam bana ahı gitmiş vahı kalmış gözlerle bakıp

''Yardım etmek istiyorsan lanet olası polisi aramayacaksın'' 

Dediğini onayladım, içeride ilk yardım kutusunun bulunduğunu ve ona yaralarını tedavi etmekten mutluluk duyacağımı söyledim. Çılgıncaydı biliyordum ama benim için tehdit olabilecek potansiyeli olan birine karşı uslu davranmaya çalışıyordum. İçeri girip ilk yardım dolabını açtım ve yaralarını temizlemesi için gerekli olan şeyleri çıkardım. 

Adam bana tuvalete gitmesi gerektiğini ve bir kez daha polisi aramamamı söyledi. Eğer belli bir süre içinde tuvaletten çıkmazsa, polisi arayacağım demiştim içimden. 

Adam tuvaletten çıkmadı. Bende dışarı çıkıp polisi aradım. Telefondaki harekat memuru bana dükkanın dışında kalmamı ve polisler gelene kadar güvenli bir yerde beklememi söyledi.

Dükkanın yanında beni göremeyeceği bir yerde durdum fakat tuvaletten çıkıp çıkmadığını göremiyordum. Adam dışarı çıkmamıştı. Polisler geldiğinde adamın olduğu yeri gösterdim. İçeri girdiler ve onlar kapının önüne geldiğinde adam kapıyı açtı ve polis memurlarından birine saldırmaya kalktı. Elinde tuttuğu bıçağı fırlattılar ve onu olduğu yerde tutukladılar. Onu dükkandan çıkarırlarken bana polis geldiği için şanslı olduğumu ve tekrar görüşeceğimizi söyledi. Biraz sarsılmıştım.

Onlar adamı götürürken memurlardan biri ifademi almak için yanıma geldi. Memura tüm olan biteni anlattım ve cevabını gerçekten bilmek istediğim bir şeyi sordum

''Adam tuvalette ne işler çeviriyordu?''

Memur bana polisi aramakla iyi yaptığımı söyledi. Adam tuvalette kendine eroin vurmuştu. Çıkıp beni bıçaklayacak ve kasada ne kadar para varsa çalıp kaçacaktı. Elindeki çanta da onun içindi. Adamın türlü problemleri vardı ve muhtemelen başındaki kanama da para borcundan dolayı borç veren kişinin onu tartaklamasıydı. Sorununa dükkanı soymakla çözüm bulmuştu. 

Memur eğer aramasaydım korkunç bir şekilde yaralanıp can vereceğimi söylemişti. Çünkü o herif parayla kendisinin arasında kimsenin durmasına izin vermezdi.

Umarım borcunu kapatmak için adam katletmeye çalışan o manyak uyuşturucu bağımlısıyla bir daha karşı karşıya gelmezdim. 


Korku Zamanı - I see UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin