ZTRACENÝ

279 25 4
                                    

846 slov

Den po dnu jsem si vzpomínal a už vím jak se jmenuji.
Byl jsem v pohodě a i na kamarády jsem si vzpomenul a na ostatní co znám...

Jednou za mnou přišla rodina s kamarády. Byl to fajn den ,ale v noci jsem blbě spal, jako kdyby mě něco trápilo.

Když jsem se probudil byl jsem rozespalý pak tam stála Ukrajina a začala se mě zkoušet zda nemám otřes mozku jestli si pamatuji všechny důležité věci...

Ukr🇺🇦.: Takže jak se jmenuješ?

Já🇷🇺: Rusko neboli Ruská federace.

Ukr🇺🇦:. Kolik ti je let?

Já🇷🇺: je mi 12 let .

Ukr🇺🇦:. Hmm....kolik máš sourozenců?

Já🇷🇺: 12?

Ukr🇺🇦.: Špatně! Máš jich 14.

Já🇷🇺:блять

Ukr🇺🇦.: tak a poslední otázka...
Jak se jmenoval tvůj otec???

Já🇷🇺: Já jsem měl tátu?

Ukr🇺🇦.: o můj bože na nebi mezi mraky ..To si děláš srandu?!

Poznal se mi že je něco špatně, ale až takhle špatně? Říkal jsem si co je špatně ale zřejmě fakt hodně špatně v tu chvíli jsem nevěděl kdo byl můj otec, ale asi to je dost důležitý...
Asi tři týdny jsem byl v nemocnici a nadešel den kdy poletíme zpátky domů. Po této nehodě jsem si vážně přál být ve škole teď už jsme nastupovali konečně do letadla a já jsem nastoupil s obvazem kolem ruky a taky kolem hlavy. Většina lidí/zemí na mě koukala jak ona dementa, Ale já jsem měl sluchátka takže jsem jen vůbec nevnímal.
Když už jsme seděli tak jsem si sedl k oknu a začal přemýšlet kdo byl můj OTEC?
Vedle mě seděla BĚLORUSKO a byla tak šťastná že jsem v pořádku.

V letadle jsem usnul a zdála se mi taková divná noční můra ,ale ne ledajaká jako kdyby mi chtěla něco připomenout.
Něco důležitého.

《◇Noční můra◇》
Byl jsem v lese na procházce a potom jsem slyšel jak na mě někdo začal volat

???:ɌɄ$ԞØ...
Ɉ₳́ ⩔Ɨ́Ⲙ Ƶ̌Ɇ ⲘɆ̌ Ƶ₦₳́$̌ ɈɆ₦ØⲘ $Ɨ ₮Ø ₦Ɇ€Ħ€Ɇ$̌ ₱Ɍ̌ƗƵ₦₳₮ $Ɍ₳ɃɆ
₦ɆⲘ¥$ⱠƗ $Ɨ Ƶ̌Ɇ ₱Ɍ₳⩔ƉɆ̌ Ʉ₮Ɇ€̌Ɇ$̌...

A po chvíli bylo ticho...
A pak se to opakovalo asi 3 minuty za sebou a blížilo se to ke mě...
Měl jsem strach a přece je mi teprve 11 let tak jako kdo by se nebál...

Čím víc jsem utíkal tím blíž to ke mě bylo...

A najednou jsem doběhl k útesu který vedl do ÚDOLÍ S MLHOU

*Já v hl.*
Mám tam jít?
Mám tu počkat?
Mám zkusit si sním promluvit?
Mám prostě někam běžet?

Já-já nevím....
Začal jsem být zoufalí a měl jsem strach....

A tak jsem se z hluboká nadechnul a začal jsem na něj mluvit...

Já🇷🇺: No tak pojď sem a ano sice se tě bojím ,ale pokud mi chceš něco ukázat nebo říct tak to udělej...
Tak kdo je podle tebe teďka srab vždyť já na tebe volám a ty ani slovo neřekneš...

SRABE!(ozvěna)
-SRABE -SRABE -SRABE

A najednou něco se rozběhlo v ÚDOLÍ směrem ke mě...
Kolem stromů probíhal stín...
Bylo to dost znepokojující.
V hlavě jsem si říkal jakou jsem to momentálně teď udělal chybu že jsem mu řekl že je srab...

O'SHIT

Stál přede mnou tmavý stín ...

Popis:
Vysoký a to hodně měl asi tak 213cm minimálně .
Hodně hudený až pomalu kostnatý...
Místo pravého oka měl nějaký znak asi srp a kladivo ale nevím zakrývala mu to chlupatá čepice...

???: ₦₳⩔$̌₮Ɇ⩔Ø⩔₳₮ ₮Ɇ̌ ɃɄƉɄ ⩔Ƶ̌Ɖ¥, ₱ɌØ$Ɨ́Ⲙ ɈɆ₦ØⲘ ₦ɆƵ₳$₱Ɨ.
⩔Ƶ̌Ɖ¥ ԞƉ¥Ƶ̌ ⲘɆ̌ Ʉ⩔ƗƉƗ́$̌ Ⲙ₳́$̌ ɈɆƉ₦Ʉ Ø₮₳́ƵԞɄ, Ɉ₳́ ₮Ɨ ₦₳ ₦Ɨ́ ØƉ₱Ø⩔Ɨ́Ⲙ ...

A pak se hned vypařil...

Já🇷🇺:.............................................WTF

A když jsem se probudil tak se mě Bělorusko zeptala zda jsem v pořádku?..
Ještě k tomu že prej jsem mluvil ze spaní...

Já🇷🇺: Aha

A hned potom jsem se otočil k oknu a přemýšlel co to kurva bylo za retardovanej sen ...
Dokola jsem si říkal na co se ho zeptám příště...

Konečně jsem byl doma a moji kámoši mohli u nás ještě dvě noci přespat. Ukrajina jsi chtěla se mnou promluvit.

Už zase.

Ukr🇺🇦.: hele Rusko ,co se ti prosím tě zdálo za sen?

Já🇷🇺: Ale nic....

Ukr🇺🇦.: tuhle větu jsem ti už jednou řekla a říkám ti znovu....

Hele jsem tvoje sestra takže tě dost dobře znám. Poznám jak ti je a mom....

Já🇷🇺: Jo jsem z toho všeho zmatenej CHÁPEŠ TO DOBŘE!!!
A TEĎ UŽ MĚ NECH NA POKOJI S TĚMA TVEJMA OTÁZKAMA!!!
*rage*

Já🇷🇺: No dobře...
Prostě se mi zdálo o nějakém duchovi a mluvil o tom že mě bude navštěvovat každou noc a že mi bude odpovídat na otázky...

Ukr🇺🇦.:ВПИЕТ

No dobře tak poslední otázka prosím tě. Jak vypadal si pamatuješ?

Já jsem v tu chvíli hrozně moc znervózněl, ale i tak jsem jí to řekl...

Já🇷🇺: nóóóóóóó
Měl na sobě zřejmě myslím ušanku s červenou hvězdou...
potom...
Místo pravého oka měl nějaký znak myslím že srp a kladivo a nevím přesně...

Ukr🇺🇦.: A do prdele..
Jsme v prčicích...

🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat