PROHOZENÉ NAROZENINY S NAZIM

200 19 14
                                    

3245 slovNejdelší komentář patří shadowterka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

3245 slov
Nejdelší komentář patří shadowterka. Jsem ráda že ses u minulé kapitoli hodně nasmála. Věřím že nebyla jediná ,protože i já když jsem to psala tak jsem padala smíchy. Klidně na stlačte s pokračováním.
Toto je taková odlišná kapča. Proč? Je 23. Kapitola a mě teda asi nejvíce zatím pobavila. Je o hodně odlišná. A navíc i o trochu odvážnější 😏❤😏
😂IHNED ČÍST!😂

24.12.Vánoce
I když jsou Vánoce i tak to byl pro mě jeden z děsně nudných dnů. Přes den jsem dělal pár cukroví, výzdobu atd... prostě to co se dělá přes den o Vánocích. 19:35 Pomohl jsem šel do kuchyně a začal dělat pár pelmeni, šašliku a mnoho jiného jídla. Bělidlo a Moldavsko mi pomohli. Asi tak okolo 20:30 jsme to měl hotový. Vánoce jsem rychle profofroval.
23:58 a dvě minuty do dárků. Estonsko rozdávala a já jenom čekal až se pozvracím. Den byl pomalu no jak pomalu, už je po něm. Bylo 2:07 a já zalezl do postele. Dostal jsem: basketbalový míč, Adidas, foťák a potom jsem dostal jeden krásný dáreček a to poukaz do vojenské arény. Na co radši jsem už šel spát...
a upřímně od toho dne kdy jsme měli naposledy Vánoce s tátou od té doby Vánoce moc nemám rád.

25.12.Narozeniny
Vstal jsem okolo 7:50 všichni ještě spali. Tak jsem potichu sešel schody a šel k televizi. Pustil jsem si ranní zprávy. Šel jsem si udělat snídani, ale jakmile jsem procházel kolem hlavních dveří, tak před nimi ležely ty Skleněné nádoby čky s tím prachem od táty pro jistotu jsem si to vyfotil. Došel jsem do kuchyně, ale furt jsem se dívala na tu fotku. Udělal jsem si snídani a šel zpátky teď zase jsem prošel kolem toho a ty náhrdelníky byli prostě pryč? Podíval jsem se do mobilu a ta fotka Taky byla pryč jen tak?! Přes den jsme slavili. Jičína přišel společně s mexikem, Amerikou, Sýrii, česko a to je vše. Dárky byly fakt super, ale na dárek od Číny nikdo nemá. Dostal jsem od něj to nejlepší co jsem si kdy mohl přát! Regulérně mi dal za1. deník od táty a a za 2. klíčky od jeho pokoje že je teď můj! A snad to nejlepší malé štěňátko sibiřského huskyho! Jmenoval se Charlie. Byl tak roztomilý že se to ani nedá srovnat!

 Byl tak roztomilý že se to ani nedá srovnat!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat