1754 slov
Přijeli jsme a první věc co jsme měli udělat byla to že, jsme měli uklidit autobus od bordelu protože tam ostatní naházeli chipsy na zem jen tak a potom si odešli aniž by nám pomohli. Potom jsme šli do chatek a celý den jsme se seznamovali s táborem a vedoucíma. Americe se stala asi nejhorší věc v životě. Francie Billa vedoucí 9 oddílu a zároveň na tábor jela i Vietnam která ho furt šikanuje atd... Obědy jsou mnohem lepší než doma a stoprocentně ve škole. Byly výborné! Po obědě jsme měli dvě hodiny volna a potom jsme šli na procházku do lesa. Tento den byl tak suprový asi i možná "nejlepší možná tak 2. nejlepší." Večer jsme měli obrovský táborák.
23.6. 20:00 táborák
Byl jsem v chatce s Amerikou, mexikem a s novým kámošem Švýcarskem. Byl fajn ale byl příšerně otravný... asi okolo 20 23 jsme vycházeli Na táborák, Vzali jsme si deku a šli. Na trávník jsme si dali deku a lehli jsme si. Po chvilce jsem zahlédl Sýrii jak jí holky odkopávali. Moc se mi to nelíbilo tak jsem na ní zavolal ať jde za mnou. Sýrie byla na chatce s argentinou Itálii a Vietnamem. Vietnam byla asi jediná z holek co se s ní bavila...
Oheň hrál a já se sýrií jsme seděli vedle sebe a vedle ní byla ještě vietnam.cz Al jsem se lehce červenat a sýr je taky teď Vietnam si toho všimla a rovnou zaregistrovala a to samé i amerika. Oba dva se domluvili že do nás strčí.Ame:3....2....1.... vietnam teď!
Já:c-c-co?
Ani jsem neodpověděl a už jsem si dal pusu se sýrií. Koukali jsme si vzali mě do očí a jakmile jsme to zaregistrovali tak jsme se od sebe odtrhli a já řekl "NO DO PRDELE!"
Sýrie si to vzala špatně a zdrhla do chatky.Já: ne sýry a Takhle jsem to nemyslel! Počkej!
Běžel jsem za ní až k chatce všichni se na nás dívali. Nedohnal jsem jí, ale lehce šlo slyšet že brečela.
Já: Siri prosím tě Takhle jsem to nemyslel...
Sýri: prosím odejdi!
Radši jsem rovnou odešel, ale už jsem se nevrátil k táboráku.
POHLED VIETNAMU
Jakmile jsme to s Amerikou podělali tak jsem pocítila docela divný pocit Amerika zřejmě taky. Podívali jsme se na sebe a radši jsem mu řekla ať jde za Ruskem a já jdu za Sýrii.Vie: Siri jsi v pohodě?
Sýri:Ne! jsem totálně na šrot
Vie:tak Vyprávěj! jaké to bylo?
Jo a bajduvej jsme se sýry nejlepší kámošky A to díky Rusku... Sýrie vykládala jaké to bylo.
Sýri: No tak jako zpočátku jsem byla totálně v šoku No když jako jsem v šoku i teď ale zase jedna věc jsem musela nechat.
Vie: Tak povídej že ses do něj doopravdy tak zamilovala jak jsi říkala. On se ti doopravdy líbí že?
Sýri: ano! Nebo abych to tak řekla ДА!
POHLED AMERIKY
Přišel jsem do chatky a Rusko měl ponořenou hlavu v polštáři. Nebrečel ani nic jiného jenom nehybně ležel...Ame:Jsi v caj...
Rus:Sám nevím.
Ame:Aha? A co ti...
Rus:Nic mi není. Páči jsem právě zdech!
Ame:Že ty sis to užil?
Rus:jako jó...
Ame:jako?
Rus:No tak jó... Užil jsem si to a to bombově! Ale
Ame:zase to ale...
ČTEŠ
🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺
Random23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 Jsem dospělí mladík s manželkou a dětma. Otec mi zemřel když mi bylo 11 let a matka ve 3 letech. Mám 14 "sourozenců" tak že neočekávejte že je tady budu vyjmenovávat. V životě jsem se naučil že né vždycky je všec...