¿CO SE TO STALO?

231 26 0
                                    

1662 slov

Po rozhlasu jsem věděl ,že je něco hodně špatně. Ano šel jsem tam a to sám.

🇺🇳řed.:Co si to proboha dovoluješ mlátit spolužáky?!

🇷🇺já: A-ale-ale já nechtěl...

🇺🇳řed.:Tak mi to prosim tě vysvětli! Jak se to mohlo stát že jsi schopnej ublížit dvoum spolužákům?!

🇷🇺Já: Tak já vám to vysvětlím o co šlo ,ale jenom když tu nebudu sám.

🇺🇳řed.: A koho máme teda zavolat?.

🇷🇺já: Nóóó všechny ostatní...

Rozhlas:
🇺🇳ředitel.: PROSÍM NĚMECKO🇩🇪,UKRAJINU🇺🇦,POLSKO🇵🇱 A AMERIKU🇺🇸.

Všichni přišli.
A hádky začali...

🇺🇳Řed.:Tak že mi vysvětlete jak to celý začalo.?
🇷🇺já: No jako já jsem se zeptal na normální otázku...

🇵🇱pol.: Ale strašným způsobem!

🇷🇺já: A není náhodou jedno jak?

🇩🇪Něm.: No a potom jsi na mě vyjel s tím že jsem nacista!

🇺🇦Ukr.: Spíše to bylo naopak. To ty jsi říkal že to je Komunistickej parchant!.

🇵🇱pol.: ¡Taky že je!

🇺🇸Ame.: ....Hej....

🇺🇳řed.: 🇺🇦Ukrajino mohla bys mi to prosím tě vysvětlit jak se to stalo?!

🇺🇦UKR.:No dobře... 🇷🇺RUSKO se zeptal zda je 🇩🇪NĚMECKO v pořádku ... Ano přísným způsobem. To je jedno. 🇩🇪Německo mu pak odvětil že to je KOMUNISTICKEJ PARCHANT.

🇺🇳ŘED.: No to není moc pěkné!

🇺🇸Ame.: hej mohu mluvit?.

🇩🇪Něm.: Ty ani náhodou...

🇺🇦Ukr.: Hej necháš ho mluvit!?

🇺🇸Ame.:No konečně.

🇺🇳řed.: Ameriko mluv.

🇺🇸Ame.: Potom co 🇩🇪NĚMECKO začal nadávat tak se 🇷🇺RUSKO silně naštval ,nikdo nebil pomalu schopnej ho uklidnit. Potom i 🇵🇱Polsko se přidala. A tak dále ta hádka pokračovala. Potom co vystoupil RUSKO z autobusu NĚMECKO po něm skočil a schodil ho na zem a začala rvačka ,ale pak NĚMECKO řekl větu která se stala velkou chybou. Něco jako "Zaplatíš za to za celý váš zpropadenej rod."
Samozřejmě že po této větě byl naštvanej ještě mnohem víc. RUSKO mu chtěl dát pěstí a taky že se stalo ,ale při tom mě dal loktem do čelisti a hned po tom úderu do čelisti jsem si MUSEL lehnout na zem. Bylo to strašně moc bolestivé ,ale to je jedno.
No prostě nějak tak to bylo...

Tak a dál to pokračovalo tím že 🇷🇺RUSKO A 🇩🇪NĚMECKO měli 23 dnů a to vždy 4 hodiny po škole ,ale jenom ti dva v jedné místnosti.

V ten den ve škole to byl snad ten nejhorší den pro mě. Tolik šikany kolem.Vešel jsem do školy a všechno jsem slyšel.

Co jsem slyšel:
"Hej to je ten parchant"
"Šikano"
"Máme tu agresora"
"Komunisto"
"Je to celej jeho táta všechny ničí"
"Nepatříš sem"

Ale věty co mě překvapily.
"Udělal správnou věc"
"Je mi ho líto a to hodně"

Přišel jsem do třídy a většina se na mě koukala jako na vraha nebo na kreténa. Za ten den mě ani jeden učitel nevyvolal. Po učení jsem musel ještě zůstat po škole 4 hodiny bohužel s 🇩🇪německem. 🇺🇸Amerika se nabídl žeby tam na první den zůstal. Překvapivě mu to ředitel schválil.

🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat