1619 slov
Válka v Evropě🇪🇺 začala 1.září 1939 když nacistické Německo 🇩🇪napadlo Polsko🇵🇱. Krátce poté vyhlásila Francie🇫🇷, Velká Británie🇬🇧Německu válku. 17. září napadl Polsko i Sovětský svaz. V Asii je za počátek druhé světové války považováno přepadení Číny🇨🇳 Japonskem🇯🇵, které začalo již 7. července 1937. Konec války v Evropě🇪🇺 nastal 8. května 1945 kapitulací Německa. Po americkém🇺🇸 svržení atomových bomb na města Hirošima a Nagasaki kapitulovalo Japonsko 2. září téhož roku.
Takže tohle byly zajímavosti okolo druhé světové války kde byl i můj otec můžete ho také znát pod jménem Sovětský svaz...
BTW:Bylo nás v rodině 15 dětí a 1 otec
Abych vám to trošku ujasnil.
Jmenuji se RUSKO je mi 23 let mám 14 mladších sourozenců což je doopravdy hodně někdy jsem si myslel že mi z nich vybuchne hlava.
A tenhle příběh je o tom jak to bylo v naší rodině když mi bylo 11 let až do této doby...A TEĎ VZHŮRU K PŘÍBĚHU......
Pondělí 23.11.1991
Normální den byl jsem doma a pomáhal jsem otci s mladšíma sourozencema.Potom jsme šli ven atd.
Prostě normální den jako vždy ,ale večer jsem si něčeho všimnul po bytě byla sem tam nějaká krev a to bylo hodně divný. Slyšel jsem že otcovi není dobře ,ale z čeho? Všude na zemi byli červené ostatky v tu chvíli jsem se zeptal zda je v pořádku. Nic neřekl...
Tak jsem šel k němu ,měl převázanej obličej šálou ,jako kdyby něco skrýval. Mohu to sundat? Zeptal jsem se ho...
Táta: RADŠI NE nerad bych abys to vyděl.
🇷🇺Já:Tati jestli ti něco je ,tak ti pomohu.!
Věř mi.
Táta:Tohle není lehké vyřešit.!
Je to nemožné.
🇷🇺Já:UKAŽ!!! Táta:nedělej to!Strhnul jsem mu šálu a nevěřil jsem svím očím. PROSTĚ SE ZAČAL ROZPADAT NA PRACH A MINULOST.
On věděl že se to nedá vyřešit a byla to pravda...
Nevím jak mu pomoct ale vím že už tu není na dlouho.
IHNED JSEM BĚŽEL DO POKOJE SE SLZAMA V OČÍCH ZAVŘEL SE A VLEZL DO POSTELE. Byl jsem na dně...
Co budu dělat bez tebe tati.??? Potichu jsem se sám sebe zeptal.
A v tu chvíli za dveřmi stála moje sestra UKRAJINA🇺🇦 možná jí znáte.
ČTEŠ
🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺
De Todo23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 Jsem dospělí mladík s manželkou a dětma. Otec mi zemřel když mi bylo 11 let a matka ve 3 letech. Mám 14 "sourozenců" tak že neočekávejte že je tady budu vyjmenovávat. V životě jsem se naučil že né vždycky je všec...