5♤PŘEDEHRA♤5

118 9 8
                                    

23/8/08
Krym

Přišla jsem s dědou ze školy a rovnou jsem pozdravila maminku, tak i ostatní sourozence. Táta pracoval, tak že ho zase uvidím až večer jako vždy...
Jakmile táta přišel tak děda zrovna odcházel. Ještě jsem ho obejmula a dala mu pusinku na čelo. Odcházel a ještě se na mě krásně mile a docela i unaveně usmál. Já zavřela a šla si umýt ruce, protože bude véča!
K: tati kam furt děda odchází?
🇷🇺:Krym, upřímně ani já nevím. Párkrát mi to řekne, ale jinak nevím.

Jen jsem si povzdechla a začala jíst. Trápí mě že se vrací někdy zmlácenej. Dneska na štěstí přišel ještě dříve než jsem měla jít spát. Překvapivě byl v pořádku.
K: dědečku!

Přiběhla jsem a obejmula ho. On si sundal kabát, boty i ušanku a zvednul mě do náruče a nesl do obýváku. Tam si sedl a já si doběhla pro kartáč a pár gumiček. Má strašně dlouhý vlásky, tak že vždy když si najde volno tak mu pletu copánky a nebo různé jiné účesy.
💛jo tohle dělávala i tvá babička.
🇷🇺jo to si pamatuju. Hlavně Esťa jak vždycky byla u tebe jako první, když se řeklo že se bude plést🤣
K: jako teta Esťa?
💛да

Jen jsem se usmála a bylo mi krásně, že je teďka tady s náma. Furt nechápu jak se mohl vrátit jen tak a ještě k tomu jako ženská. Jen jsem se uchechtla a pokračovala v pletení.  Vypadal vtipně a přitom i roztomile.
M: Krym musíš jít spát
K: ach jo...a poví mi někdo něco?
🇷🇺Jo tak to je moje role.

Jen jsem zaběhla do pokoje a počkal až přijde táta s tou knížečkou, tím jeho nádherným vyprávěním a rukopisem
🇷🇺teď to bude taková chaotická část.
K: to nevadí! Vyprávěj! Vyprávěj! Vyprávěj!

Привет сука блять!
Tak že další předehra a omlouvám se za nějakou pauzu, ale škola atd... celkově nechci se tu vykecávat ano byla jsem líná🤣 A furt jsem. Co mám jako dělat když teď začne příběh jako kráva! Jméneeeeem "jiný sovětský voják" a neboli "voják na odstřel" Strašně moc se těším až to začnu psát! Mám tam pár základů co tam i má bejt. Teda hlavě válka... Jo a připravte se bude to jiný. Prostě si budete muset zvyknout...
до свидания
-ADRI//SSSR

🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat