1733 SLOV
Po celý zbytek dne jsme si povídali. Doma jsem si sedl na gauč a pustil telku. Z kuchyně něco vonělo. Šel jsem se tam podívat. Byl tam Čína a vařil. Moc krásně to vonělo. Přiběhla k němu Běla a zeptala se "Číno a budou v tom brambory?" Čína "ano! Teda jestli mi je podáš?" Bělorusko se rozeběhl a pro brambory a přinesla dva pytle brambor. Brambora jedna malá... Já jsem tam jenom stál ve dveřích a pozoroval. Nakonec si mě Bělorusko všimla.🇧🇾 Hele Číno kdo přišel!
🇨🇳 a heleme se princezna nám přišla.
🇷🇺привет
Furt jsem nechápal co tu dělá?
🇷🇺Co to děláš?
🇨🇳 za prvé přišel jsem protože jsem vás dlouho neviděl a za druhé bych rád tě slyšel zahrát na klavír.
🇷🇺ok
🇧🇾 Rusko a budeš teda hrát na klavír? Prosím...
Všichni:пожалуйста
🇨🇳prosím.
🇷🇺хорошо😑😒
Sedl jsem si ke klavíru otevřel ,vzal hadr a utřel ho.
🇷🇺 dokud tu nebudete všichni, tak nezačnu!
V obýváku seděli všichni teda až na ukru, jak jinak.
🇷🇺 takže jakou mám zahrát? Po jednom prosím.
🇰🇿KOROBENIKI A
FLIGHT OF THE BUMBLEBEE🇷🇺 Kazachstáne ty snad chceš aby mi umřeli prsty?! No dobře...
POHLED BĚLORUSKA
Přijde mi strašně smutné, že dva sourozenci co bez sebe nemohli dříve žít se teď nenáviděj. Bráška hraje překrásně. Připadá mi to jako by tu seděl táta. 14 sourozenců pohromadě kromě Ukrajiny. Bráška dohrál a já byla na řadě...🇧🇾TREPAK od dědy
🇷🇺ježíš vy mě ukřižujete!
🇧🇾DĚLEJ to dáš!
POHLED KAZACHZTÁNA
Něco se ozvalo z pokoje Ukrajiny. Šel jsem se tam podívat. Znělo to jako by tam ještě někdo byl. Neměl jsem úplně super pocit... Jdu po schodech. Pomalu otvírám dveře.🇷🇺 Kazachstáne stůj! Nechoď tam!
Pozdě už jsem otevřel. Seděla tam Ukrajina s ještě jiným cápkem.
Vypadal dost divně. Podobně jako ségra, akorát měl jiné barvy. Černou a červenou... nepůsobil dost sympaticky. Rusko přiběhl ke mně a chytil mě ,přitáhnu si mě k sobě. Stál jsem za ním.
POHLED RUSKA
Myslel jsem si že si ho Ukrajina jenom vymyslela, ale nakonec on doopravdy existuje...🇺🇦 můžeš si ho laskavě odvézt dolů?!
🇷🇺 Můžeš mi laskavě říct kdo to je?!
🇺🇦jo Rusko to je Upa
🇷🇺Привет упа.
🖤привет руссиа
🇺🇦 Tak jo a mohl bys prosím tě už odejít?!!!
🇷🇺 Kazachstáne prosím jdi.
🇺🇦I ty Rusko!
🇷🇺 mohl by prosím tě on odejít!?
🖤A jako proč?
ČTEŠ
🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺
Random23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 Jsem dospělí mladík s manželkou a dětma. Otec mi zemřel když mi bylo 11 let a matka ve 3 letech. Mám 14 "sourozenců" tak že neočekávejte že je tady budu vyjmenovávat. V životě jsem se naučil že né vždycky je všec...