1560 slov
12.5.
Jsme měli 10 tréninku a Ame nepřišel zatím ani na jeden z nich... Každý den jsme mu psali kde je? Jenom si to zobrazil a nic. Byl jsem naštvaný, ale mnohem více jsem se bál co se může stát.>>>POHLED SÝRIE<<<
Ano vím že se Amerika s Ruskem pohádali, ale že by až tak moc?!. Ame se už pár dní neukázal. Nemám z toho moc dobrý pocit. Už zbýval poslední trénink do zápasu a ani na ten nepřišel. Na tréninky jsem také chodila.
Vždycky když jsem šla spát, tak jsem si všimla že bývá v basketbalové aréně rozsvíceno až do noci párkrát jsem si říkala že to má co dělat s Amerikou. Nechtěla jsem to nikomu říkat hlavně ne rusku ještě by se naštval. Poslední dobou Rusko nechce ani slyšet slovo ame nebo Amerika. Takže ho zcela nenáviděl v tu chvíli...
Jednoho dne si Rusko jen tak sedl na 4 hodiny na balkon. Sedl si ke stolu vzal si propisku a papír a začal psát. Přišla jsem k němu potichu aby si mě nevšiml. Podívám se co tam dělá. Všimla jsem si že píše písničku ,bych to nenazývala spíše rap...
Jenom jsem nakoukla a už si mě všiml. Jakmile si mě všiml tak se leknul a všechny papíry dal na hromádku, abych to neviděla. Bohužel jsem stihla přečíst jen název. Myslím že to bylo hard bass nebo něco takového...Bylo 15 dubna večer pomalu jdu spát. Jdu na balkon se nadechnout čerstvého vzduchu jakmile vylezu tak se podívám na basketbalovou halu bylo rozsvíceno jenom se posadím na židli a najednou se ozve křik z haly. Rozmýšlím se zda Mám tam jít a nebo ne...
Nasadila jsem si mikinu boty a chtěla jsem si vzít čepici. Když jsem vyšla na schody tak jsem si uvědomila že jsem si omylem spletla mojí čepici s ušankou Ruska na to je jedno! Pomalu jsem se blížila k aréně. Stojím u okna a pozoruji... Někdo tam hraje? Otevírám dveře a jdu dovnitř. Sednu si do tribun hraje tam někdo vysoký s mikinou značky NASA...
Už vám došlo kdo to je???Sýri:Ameriko?
Nic neodpověděl, ale jenom zpozorněl a zastavil se.
Sýri:Ameriko!? Jsi to ty?
Ame:ehm... ano? Kdo jsi?
Rozbíhám se a skáču mu na záda.
Ame: jé to jsi ty Sýrie?
Sýri:yes!
...slehla jsem dolů...
Sýri: Ame co tady děláš?
Ame: cvičím!
Sýri:A proč se vůbec neukazuješ?!
Ame:Protože ho nechci ani vidět!
Sýri:koho?
Ame:RUSKO!
Sýri:Hele Já vím že tě naštval. Sám toho lituje že tě seřval, ale měl proto svůj důvod...
Ame:jaký?
Sýri: ty jsi úplně vypatlaný! No tak jako popravdě. Tak trochu si ho zradil. To si přiznej! Ale zase je pravda že se někdy chová jako......... jeho táta.
Ame: Počkat ty jsi znala jeho otce?
Sýri: jasný! No tak částečně ano. Od mamky vím že byl ve válkách. Měl spoustu zdravotních a rodinných problémů ,ale i tak to byl jediný rodič Ruska a ostatních. Jak vím tak jeho smrt Rusko dost poznamenala... A nejspíše se snaží jít po jeho cestách chování... ale to nevím ještě. Jen mi to tak připadá. A navíc ho znám kvůli tomu že randil s mojí mámou. Často mě hlídal.
Ame:ehm... aha. nic nepobírám ale dobře. Radši otočíme list.
Sýri: ok.
Ame:A co kluci?
ČTEŠ
🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺
Random23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 Jsem dospělí mladík s manželkou a dětma. Otec mi zemřel když mi bylo 11 let a matka ve 3 letech. Mám 14 "sourozenců" tak že neočekávejte že je tady budu vyjmenovávat. V životě jsem se naučil že né vždycky je všec...