OLYMPIÁDA V PARKU

221 22 1
                                    

3474 slov

7.4.
Za tři dny nás čeká první zápas a to hokej.com hrát proti Německu a potom se uvidí zda postoupíme. Tohle je první moment kdy si konečně věřím. Měli jsme docela velké šance...
Během pobytu mi přišlo pár dopisu jak od pár kámošů tak i z domova důchodců. Přišel mi dopis od Sýrie🇸🇾? A taky od dědy což bych docela očekával je to jediný dospělý v naší rodině Babička už zemřela máma už dávno a táta ten taky. No to je jedno. Den před zápasem jsme měli obrovský trénink Vstávali jsme v šest šli se nasnídat, obědvat večeřet a trénink jsme měli přibližně 12 hodin dlouhý. Bylo to docela namáhavý, Ale abych řekl popravdě, Já si myslím že my to dokážeme.

...Dopis od SÝRIE🇸🇾...
Ahoj RUSKO🇷🇺, tady je Sýrie🇸🇾. Chtěla jsem ti jenom říct že na ten zápas přijdu a už se nemohu dočkat... Moc vám fandím ať to vyhrajete a postoupíte dál. Hodně štěstí. A vyřiď Grónsku🇬🇱 že Arktida🇦🇶 jde taky. Potom příjde celá rodina Ameriky🇺🇸 a Kanady🇨🇦. Kubě🇨🇺 příjde Portoriko🇵🇷 a Finsku🇫🇮 příjde Švédsko🇸🇪,Norsko🇸🇯 i Island🇮🇸 jo a kdyby něco má nové sestry-->Špicberky🇦🇽 a Faerské ostrovy🇫🇴...
Jsou strašně cute...

Tak je všechny pozdravuj.
SÝRIE

Zatím пака...

Zčervenal jsem jako blázen
Vzal jsem mobil a napsal Iráku🇮🇷 zda nemá číslo na Sýrii🇸🇾... Samozřejmě že měl.
Poslal mi ho a ja jsem jí ihned napsal.

Sms:
Já🇷🇺:Привет Sýrie🇸🇾, dostal jsem tvůj dopis. Moc ti děkuji a klukům to půjdu i hned říct. Kdyžtak jsem moc rád za to že jsi mi napsala a těším se až tě uvidím. Jenom abych byl slušný. Jak se máš a jak jde škola?

Sýri🇸🇾.:To jsi ty RUSKO? Nemáš zač za dopis. Taky se na tebe moc těším.
Já jako se nemám nejlépe ale ani nejhůře. A ve škole se to docela změnilo jak jste odešli. Je tam obrovská nuda bez tebe a tvích vtípků,ksichtů a hlavně zvuků😂 někdy dokážeš udělat fakt divné zvuky... A navíc sedím sama na výtvarku a Dějepis.

Já🇷🇺: Aha tak to jsem nečekal ,ale furt jsi mi neodpověděla přesně na mou otázku.

Sýri🇸🇾.:No jako poslední dobou mě ve škole začali šikanovat...

Já🇷🇺:Kdo?!

Sýri🇸🇾.:Trochu brzdi.Více než 1:Turecko🇹🇷,Afghánistán🇦🇫,jordánsko🇯🇴 teda hlavně oni...

Já🇷🇺: Počkat to tě jako šikanuje více lidí?!

Sýri🇸🇾.:Emmm да...

Já🇷🇺: kolik prosím tě?!

Sýri🇸🇾.:Ehmm tak asi 13...

Já🇷🇺:Jako promiň ,ale potom jak se vrátím tak budou mít teda seřezanou hnědku!!!

Sýri🇸🇾.:To nemusíš já to nějak zvládnu.

Já🇷🇺: Jako sorry ale to nemohu jen tak plavat jsi moje kamarádka a já tě v tom nenechám!

Sýrie🇸🇾 offline

Já🇷🇺: kluci mám pro vás pár zpráv...

Všechno jsem jim pověděl. Potom jsme šli na oběd... kuře s bramborami mňam. Tyto dny před olympiádou utíkají strašně rychle ale fakt moc rychle. Ruce se mi stále hojí odřezání fakt hodně to štípe když se na to musíte dávat dezinfekci každý večer. Sýrie🇸🇾 mi posílala zápisky ze školy. Bělorusko🇧🇾 mi poslala zase o tom jak se mají doma a že Čína🇨🇳 ještě neví zda pojedou, Přece jen je to 232 km od domova, docela dost dneska byla poslední šance si procvičit, takže jsme toho využili a v 6:30 jsme vstali a od rána cvičili a makali co nejvíce můžeme po večeři jsme se vysprchovala a šli spát co nejdříve můžeme . A pořádně jsme se museli vyspat...

🇷🇺RUSKÝ DENÍK🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat