မင္းမွမဟုတ္ရင္ 27.3

6K 499 31
                                    

Chapter    27.3

..........................

ေ၀့၀ူရွန္႔ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ ဂ်က္ေလယာဥ္နက့္ ပါသြားတဲ့ ဟိြဳက္ဆန္းနက့္ ၀မ္နင္ကို က်န္းခ်န္ လက္ျပရင္း...

လယာဥ္ေခါင္းခန္းက ေ၀့၀ူရွန္႔ကိုၾကည့္မိေတာ့... ဘ့သားေကာင္က ဂ်က္ေလယာဥ္ကို က်င္လည္စြာ ထိန္းခ်ဳပ္ေနတာမို႔.. သူ႔ကိုေတာင္လွည့္မၾကည့္....

ကြင္းထဲကေန မိုးေပၚပ်ံတက္သြားေတာ့မွ.. က်န္းခ်န္လဲ ထိုေနရာကေန လွည့္ထြက္လာသည္....

..........................

..........................

"ပါး.."

ဧည့္ခန္းမွာ သတင္းစာထိုင္ ဖတ္ေနေသာ သူ႔ပါးပါး... ဖတ္လက္စ သတင္းစာကို ပစ္ခ် လိုက္ၿပီး.. သူ႔ကို ေဒါသမ်က္လံုးေတြနက့္ ဆီးႀကိဳေလေတာ့.. က်န္းခ်န္ နည္းနည္း ေတာ့ ရင္ထဲ ေအာင့္သြားသည္...

ထမင္းစားခန္းက ေန ပါးအတြက္ေဖာ္လာတဲ့ သံပုရာရည္ ခြက္ေလး ကိုင္ၿပီးထြက္လာတဲ့ မာမားက က်န္းခ်န္ကိုလဲ ျမင္ေရာ...

...!..!ခလြမ္း..!..!

သံပုရာရည္ေတြ.. ေျပာင္လက္ေနတဲ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဆင္းသက္က်ရေလရဲ႕...

"သား...သား.. က်န္းခ်န္.."

သူ႔ရဲ႕မားက အဲ့လိုမ်ိဳး... လာဒ္စားမႈျဖင့္ ေထာင္က်သြားသည္မို႔ ပါးကသူ႔ကို  ေထာင္၀င္စာ တစ္ခါသာလာေတြ႕ၿပီး ပစ္ပစ္ခါခါေျပာကာ  အေမြျပတ္ပါ စြန္႔လႊတ္လိုက္ေပမယ့္....

မား အတြက္ကေတာ့ သူက တစ္ဦးတည္းေသာသား.. ပါး အမိန္႔ကိုမလႊန္ဆန္နိုင္၍ အစ္မျဖစ္သူမဂၤလာပြဲကို မတက္ေစခက့္ေပမယ့္... မားက ေနာက္ကြယ္ကေန သူ႔ကို အရာရာေစာင့္ေရွာက္ေပးေနစၿမဲ...

"မား.. ေနေကာင္းလား.."

ေအးစကစက္ေလသံျဖစ္ေစရန္ မနည္း အားတင္းၿပီး ေျပာလိုက္ေပမယ့္.. မားကေတာ့ သူ႔ကို ေျပးဖတ္လိုက္ရင္း...

"သားရယ္.. မားလြမ္းေနခက့္တာ... သား ရဲ႕ပါးလဲ သားကိုလြမ္းေနတာ သိလားသား..."

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Where stories live. Discover now