မင္းမွမဟုတ္ရင္ 29.3

6.7K 534 123
                                    

Chapter   29.3

"ကိုကို..😅"

"ကေလး..😊"

လူနာအခန္းတံခါးကို အနည္းငယ္မ်ွသာဖြင့္ၿပီး ေခါင္းေလးျပဴကာ.. လန္ရွီခ်န္ဆီသို႔ အသံတိုးတိုးေလးျဖင့္ ေခၚလာတဲ့က်န္းခ်န္တာမို႔... လွည့္ၾကည့္လာၿပီး...

"၀င္လာေလ ကေလးဘာလုပ္ေနတာလဲ အဲ့မွာ..."

"ကိုကို.. တံခါးလာဖြင့္ေပး..😪"

"အယ္.. ေကာင္းပါၿပီ..."

၀မ္က်ီကို ေရဘက္သုတ္ေပးေနတဲ့ မ်က္နွာသုတ္ပုဝါပါးေလးကို ခ်လိုက္ၿပီး.. တံခါး၀သို႔သြားလိုက္ခါ..

မဖြင့္တက္ဘူးဆိုတဲ့ပံုစံေလးနက့္ ခြၽဲေနတဲ့ သူ႔ကေလးေလးကို တခါးသြားဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့...

"ဝါး.. ကိုကို အရမ္းေတာ္.. ဆုယူမလား ေတာ္လို႔ေပးခ်င္လို႔.."

အခန္းထဲကို ေဆြ႕ခနဲ၀င္လိုက္ရံုသာမက က်န္းခ်န္ တစ္ကိုယ္လံုးက လန္ရွီခ်န္ရင္ခြင္ထဲသို႔ပါ ၿပိဳက်ေစကာ အၿပံဳးတို႔ကို တြဲခိုလ်က္ ေျပာလိုက္သည္မို႔...

"ကေလး.. လာစတာေနာ္.."

"အြန္း.. မြမြေပး..😙"

"မြစ့္မြစ့္..😘😘"

နႈတ္ခမ္းနွစ္စံုတို႔ ထိရံုမ်ွသာ နမ္းလိုက္ေပမယ့္.. က်န္းခ်န္ အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ေနမိသည္...

"ကေလးေလး.. ေက်နပ္ၿပီလား.. နမ္းခ်င္တာကို ဥာဏ္ဆင္ေနတယ္..."

"ကိုကိုေကာ မနမ္းခ်င္ဘူးလား.."

"အဟက္... ကိုကို ကလား.. နမ္းခ်င္တာထပ္ေတာင္ပိုေနေသး.😇. ေျပာျပရမလား...."

"ဟလား.. ကိုကို ေျပာျပပါလား.."

စပ္ၿဖီးၿဖီးနက့္ က်န္းခ်န္ေမးလိုက္ေတာ့ လန္ရွီခ်န္ခင္မ်ာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲက ေကာင္စုတ္ေလးကို ၾကည့္ရင္း.. အသည္းေတြယားမိလာသည္...

"ကိုကိုက.. ကေလးနက့္...####"

(Me        :   : ရွီခ်န္ေကာ နင္ေတာ္ေတာ္ျဖစ္..)
(ရွီခ်န္       :   : ကေလးေတြ၀င္မပါရဘူး..)
(Me        :   : ဒါေပမယ့္အခုက ေဆးရံု ႀကီးမွာေနာ္..)
(ရွီခ်န္       :   : ကေလးမ ေတာ္ေတာ္လ်ွာရွည္တာပဲ..)

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora