မင္းမွမဟုတ္ရင္ 29.1

6.6K 578 55
                                    

Chapter  29.1

"၀မ္ေခ်ာင္.!.! မင္း.. မင္း.. ေခြးေကာင္..!."

ေ၀့၀ူရွန္႔ အရမ္းေဒါသျဖစ္သြားၿပီး.. ၀မ္ေခ်ာင္ကိုဆြဲထိုးဖို႔ လွစ္ခနဲ ေျပးသြားတာေၾကာင့္ ေဘးက မင္ႂကြယ္နက့္ ၀မ္နင္ ပင္ တားခ်ိန္မရလိုက္..

စိတ္အစဥ္တို႔လႈပ္ရွားေနတာမို႔.. ၀မ္ေခ်ာင္ကို ၀င္ေရာက္တိုက္ခိုက္မႈက အဆင္မေျပ..

လက္သၤီးခ်က္တို႔ကို ၀မ္ေခ်ာင္က အလ်င္အျမန္ေရွာက္တိမ္းရင္း.. ေ၀့ရင္းရဲ႕ လက္တစ္ဖက္ကို မိေအာက္ ဆြဲၿပီး လက္ျပန္တုတ္ ဖမ္းလိုက္ကာ... ဂုတ္ပိုးကို နွစ္ခ်က္ ဆင့္ရိုက္လိုက္သည္...

ရုတ္တရက္မို႔ ၿငိမ္ၿပီးၾကည့္ေနမိတဲ့ မင္ႂကြယ္နက့္ ၀မ္နင္က အခုမွသတိ၀င္လာၿပီး ေသနတ္ကိုယ္ဆီ ထုတ္ကာ ၀မ္ေခ်ာင္ ဘက္သို႔ ခ်ိန္လိုက္စဥ္....

... ေခ်ာက္.!...

ေသနတ္ေမာင္းတင္သံ တစ္ခ်က္...ပီးေတာ့..

" တစ္ခ်က္မွ မလႈပ္နက့္ေတာ့ ေ၀့၀ူရွန္႔..."

လန္က်န္႔နားက ထြက္ေပၚလာတဲ့ အသံမို႔ အာူလဲုး တခ်က္မ်ွၿငိမ္သြားၿပီး... လန္က်န္႔ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့....

"႐ြယ္ယမ္...?"

"ခင္မ်ား ေနာက္တခါလႈပ္ရင္ လန္က်န္႔ေခါင္းထဲ က်ည္ဆံေတြ ခရီးနွင္သြားလိမ့္မယ္..."

လန္က်န္႔ ကို ေသနတ္ ျဖင့္ခ်ိန္ရပ္သား... ေ၀့ရင္းကို အစိမ္းသက္သက္ မ်က္၀န္းေတြ နက့္ၾကည့္ေနတဲ့ ရႊယ္ယမ္...

"ရႊယ္ယမ္.. မင္း ဘယ္လိုျဖစ္.."

မထင္မွတ္ထားတဲ့ သူမို႔ ၀မ္နင္ အံ့ၾသမိသြားေပမယ့္ မင္ႂကြယ္က ေဒါသထြက္လာကာ...

"မင္း.. မင္း သစၥာေဖာက္ .."

"ဟား..ဟား...ဟား.. ေ၀့၀ူရွန္႔ ေ၀့၀ူရွန္႔..ဘယ္လိုေနလဲ.. ယံုၾကည္ရပါတယ္ ဆိုတဲ့.. လူယံု က ငါ့ဘက္ေရာက္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ေလး..."

မသတီစရာ ရယ္သံႀကီး ျဖင့္.. ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂုဏ္ဆာေနေသာ.. ၀မ္ေခ်ာင္ကို. .. ေ၀့၀ူရွန္႔ တကယ္ ႐ြ႕ံလာသည္...

ခ်ဳပ္ထာူတဲ့လက္ကို တခ်က္တည္းနက့္ ျပန္တိုက္ခိုက္လို႔ရေပမယ့္.. သူမလႈပ္ေတာ့.. လန္က်န္႔ကို ရႊယ္ယမ္က ေသနတ္နက့္ ခ်ိန္ထားသည္မလား....

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon