မင္းမွမဟုတ္ရင္ 2

23.1K 1K 1
                                    

Chapter 2


"အားးး!!!!!"

လန္၀မ္က်ီးေၾကာက္လန္႔တၾကား ေအာ္လိုက္မိကာ အိပ္ယာေပၚက ဆက္ခနဲ ထလိုက္ သည္ ။ သူ အိမ္မကမက္ေနတာပဲ အိမ္မက္ကလဲ ပီျပင္လိုက္တာ သူတကဟ္ခံစားေနရသလို သူကိုယ္တိုင္ပါ၀င္ခက့္သလိုပဲ .....

'ငါ ဘာကိုအိမ္မကမက္ ခက့္တာလဲ'
မ်က္စိမွတ္ၿပီး ခဏျပန္စဥ္းစားလိုက္သည္ ဟုတ္တယ္.....အိမ္မက္ထဲမွာ ...သူ..သူ တျခားတေယာက္ရဲ႕လက္ကိုဆြဲထားတာ ေခ်ာက္ကမ္းပါး ... အားး!!နည္းနည္း မဟုတ္ ေတာ္ေတာ္ မပီျပင္ဘူး အရိပ္ေတြ်ားႀကီး ထဲက.... တစံုတေယာက္ရဲ႕လက္ကိုသူ ဆြဲထားတယ္ ...ျပဳတ္က်သြားမွာစိုးလို႔ သူလက္လႊတ္ဆံုးရံႈးလိုက္ရမွာစိုးလို႔ .... အသည္းအသန္ဆြဲထားတာ ...ၿပီးေတာ့ နာမည္.. ဟုတ္တယ္ နာမည္ တခု သူ ေအာ္ေခၚေနမိတယ္ ....... မ်က္ရည္ေတြလဲက်ရင္း...
သူ႔ကို လႊတ္ေပးလိုက္ဖို႔ေတာင္းဆိုေနတဲ့ တစံုတေယာက္ရယ္ ..... သူအရမ္းစိုးရိမ္ေနတာရယ္....... သူင္ိုေနမိတာရယ္...

ကေယာင္ကတန္း သူ႔ပါးျပင္ကို သူစမ္းမိတယ္...

"Wtf.... ငါတကယ္ငိုေနတာလားး ေအးပါကြာ "
ေျပာလဲေျပာ နာရီကိုလွမ္းၾကည့္မိတယ္ ၈း၀၀
အင္း... ေနာက္မက်ေသးပါဘူး။
အေတြးေတြထဲက ရႈန္းထြက္ၿပီး မ်က္နွာသစ္ေရမိုးခ်ိဳးလိုက္သည္။


########## ###########

Chapter 2


"အားးး!!!!!"

လန်ဝမ်ကျီးကြောက်လန့်တကြား အော်လိုက်မိကာ အိပ်ယာပေါ်က ဆက်ခနဲ ထလိုက် သည် ။ သူ အိမ်မက်မက်နေတာပဲ အိမ်မက်ကလဲ ပီပြင်လိုက်တာ သူတကဟ်ခံစားနေရသလို သူကိုယ်တိုင်ပါဝင်ခက့်သလိုပဲ .....

'ငါ ဘာကိုအိမ်မက်မက် ခက့်တာလဲ'
မျက်စိမှတ်ပြီး ခဏပြန်စဉ်းစားလိုက်သည် ဟုတ်တယ်.....အိမ်မက်ထဲမှာ ...သူ..သူ တခြားတယောက်ရဲ့လက်ကိုဆွဲထားတာ ချောက်ကမ်းပါး ... အားး!!နည်းနည်း မဟုတ် တော်တော် မပီပြင်ဘူး အရိပ်တွေအများကြီး ထဲက.... တစုံတယောက်ရဲ့လက်ကိုသူ ဆွဲထားတယ် ...ပြုတ်ကျသွားမှာစိုးလို့ သူလက်လွှတ်ဆုံးရှုံးလိုက်ရမှာစိုးလို့ .... အသည်းအသန်ဆွဲထားတာ ...ပြီးတော့ နာမည်.. ဟုတ်တယ် နာမည် တခု သူ အော်ခေါ်နေမိတယ် ....... မျက်ရည်တွေလဲကျရင်း...
သူ့ကို လွှတ်ပေးလိုက်ဖို့တောင်းဆိုနေတဲ့ တစုံတယောက်ရယ် ..... သူအရမ်းစိုးရိမ်နေတာရယ်....... သူငိုနေမိတာရယ်...

ကယောင်ကတန်း သူ့ပါးပြင်ကို သူစမ်းမိတယ်...

"Wtf.... ငါတကယ်ငိုနေတာလားး အေးပါကွာ "
ပြောလဲပြော နာရီကိုလှမ်းကြည့်မိတယ် ၈း၀၀
အင်း... နောက်မကျသေးပါဘူး။
အတွေးတွေထဲက ရှုန်းထွက်ပြီး မျက်နှာသစ်ရေမိုးချိုးလိုက်သည်။

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang