မင္းမွမဟုတ္ရင္ 27

6.2K 458 37
                                    

Chapter   27

.................      ...................

ဒီေန႔ေတာ့.. ေ၀့၀ူရွန္႔တစ္ေယာက္ အိမ္မွာ အေသပ်င္းေနေလရဲ႕...

က်န္းခ်န္လဲ ဒီေန႔သူ႔အိမ္မလာ... comapnyမွာ အေရးႀကီး အစည္းအေ၀းရွိေနသျဖင့္.. အလုပ္သြားရသည္။...

တေနကုန္ ဘာမွ လုပ္စရာလဲမရွိ... ရွိလဲမလုပ္ခ်င္...

မ်က္စိေရွ႕က Tvကို ပဲ လိုင္းတစ္လိုင္းၿပီးေျပာင္းခါ... ေဆာ့ေနေပမယ့္... ခႏၲာကိုယ္ကေတာ့.. ပ်င္းရိပ်င္းတြဲျဖင့္..

ဆိုဖာေပၚ ေမာက္ခံုျဖစ္ေနခါ.. ေျခေထာက္တစ္ဖတ္ကဆိုဖာေအာက္က် ေနတာကိုလဲ မသိသလို လြဲရမ္းေနလိုက္ရင္း...

"ဟူး...."

ေလပူတစ္ခ်ိဳ႕ကို... နႈတ္ခမ္းျပင္ပ သို႔မႈတ္ထုတ္လိုက္မိသည္...

"ဘယ္လိုေတာင္ ပ်င္းဖို႔ေကာင္းေနရတာလဲ... လန္က်န္႔မရွိေတာ့ ပို ပ်င္းေနတယ္... လန္က်န္႔ေရ ျပန္လာပါေတာ့..."

လင္ေတာ္ေမာင္ လန္က်န္႔ကိုသတိရသြားၿပီး ဖုန္းဆက္ရန္.. ဆိုဖာကေန ဆက္ကနဲ ထထိုင္လိုက္ကာ ဖုန္း Contact ထဲမွ လန္က်န္႔ နံပါတ္ကို နိပ္ခါနီးတြင္...

"မျဖစ္ေသးပါဘူး.. ဦးဦးဆီေရာက္ေနရင္.. သူအဆင္ေျပမွာမဟုတ္ဘူး.. သူကလဲကြာ တစ္ေနကုန္ဖုန္းေတာင္မဆက္ဘူး..."

ေ၀့ရင္း.. သူ႔ဖုန္းသူ ဆိုဖာေပၚျပန္ပစ္ခ်လိုက္ရင္း.. မီးဖိုခန္းထဲ ၀င္ခါ.. ေရေအး တစ္ခြက္ေသာက္လိုက္သည္...

"ေအာ္.. ငါေမ့ေနတာ.. ေျမေအာက္ခန္းကို..😏 အဟက္.."

မီးဖိုေခ်ာင္ထဲက ထြက္လာၿပီး.. စာၾကည့္ခန္းထဲသို႔ ၀င္သြားသည့္.. ေ၀့ရင္း..ေျခလွမ္းတို႔က ေျမႇာက္ႂကြေျမႇာက္ႂကြျဖင့္...

စာၾကည့္ခန္းထဲမွ လ်ွို႔၀ွက္ ခလုတ္ကို နိွပ္ကာ.. နံရံ တစ္ဖတ္ျခမ္းသို႔.. ၀င္လိုက္သည္နွင့္...

မာက်ဴ ရီ မီးေရာင္ဝါဝါ ေအာက္တြင္ အစီအရိီ စီထားေသာ.. လက္နက္အစံု.. ေ၀့၀ူရွန္႔ သူ႔ရတနာေလးေတြကို ၾကည့္ၿပီး ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီးၿပံဳးလိုက္ကာ...

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant