မင္းမွမဟုတ္ရင္ 29.2

6.5K 546 78
                                    

Chapter  29.2

က်န္းခ်န္ေျပာသလို တကယ္ပဲ သက္ေသနွင့္တကြ ဖမ္းမိတာေၾကာင့္...

အခ်ိန္တစ္လ ၾကာ စစ္ေဆးမႈမ်ာူ အၿပီးတြင္..

နိုင္ငံတကာရွိျပစ္မႈမ်ား.. ျပန္ေပးဆြဲမႈမ်ား မူးယစ္ေမွာင္ခိုမ်ာူ.. ေျမေအာက္ဂိုဏ္းသားမ်ား.. အရာအားလံုး၏ အဓိက မားဖီးယားေခါင္ေဆာင္အျဖစ္ ၀မ္ေခ်ာင္ကို ေၾကညာခ်က္ထုတ္ကာ...

မေသမခ်င္း ေဆးထိုးသတ္ေစရန္ အမိန္႔ခ်ေသာလဲ.. က်န္းခ်န္၏ တားျမစ္ခ်က္ တခ်ိဳ႕ေၾကာင့္.. တစ္သက္တစ္ကြၽန္း တိုက္ပိတ္ အက်ဥ္းသား ဘ၀သို႔ေရာက္ခက့္ရေလတယ္....

က်န္းခ်န္၏ ေျပာၾကားခ်က္ေၾကာင့္ ရီလင္းသခင္ႀကီးအား ဖမ္းမိရန္ ပါ၀င္ကူညီသူမ်ားအျဖစ္...
အကို၀မ္းကြဲျဖစ္ေသာ ေ၀့၀ူရွန္႔နွင့္ ရႊယ္ယမ္ကို နိုင္ငံေတာ္က ဂုဏ္ထူးေဆာင္ဆုခ်ီးျမင့္ သည္...

ထိုကိစၥေၾကာင့္ ရီလင္းCompany ရွယ္ယာတက္လာကာ... စီးပြားေရးေလာကတြင္ no1ေနရသို႔ ဦးေဆာင္နိုင္ခက့္သည္...

လန္က်န္၏ အကိုျဖစ္သူလန္ရွီခ်န္ ခင္မ်ာ သတင္းၾကားၾကားခ်င္း ျပန္လာခ်င္ေသာလဲ လြန္ေသာေသာ တစ္ပတ္ေလာက္ကမွ လန္ခ်ီရန္ဲ က်န္းမာေရးျပန္ေကာင္းလာတာေၾကာင့္.... အခုမွ တရုတ္သို႔ျပန္လာရသည္...

အေျခအေန အကုန္လံုးတည္ၿငိမ္ေနၿပီ ဆိုေပမဟ့္.. အခုထိ မတည္ၿငိမ္နိုင္သူကေတာ့... ေ၀့၀ူရွန္႔ ပင္...

............................

သူ အခုလဲ Lang hospital ၏ အထူးၾကပ္မတ္ေဆာင္က အေရးေပၚအခန္းတစ္ခန္းအတြင္းေရာက္ေနသည္...

ထိုအခန္းထဲတြင္မႈ...

ေဆးပိုက္မ်ားတန္းလန္းနွင့္...
ေအာက္ဆီဂ်င္ပိုက္ပါ တပ္ဆင္ထားရေသာ....
ေက်ာမွ ရင္ဘက္ဆီသို႔ ပတ္စည္းထားေသာ ပတ္တီး အေဖြးေဖြးနွင့္...
လူနာတစ္ဦး၏ေဘးတြင္..
အသံမထြက္ပဲ မ်က္ရည္ေတြသာ သြန္ခ်ေနေသာ လူတစ္ေယာက္....

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Where stories live. Discover now