မင္းမွမဟုတ္ရင္ 12.1

9.2K 685 8
                                    

Chapter  12.1


"ေဝါ့... ေအာ့..🤮🤮🤢"

အန္ပါၿပီ ...  ဟုတ္ကဲ့ အမူးလြန္ေနတဲ့ ေ၀့ရင္းတစ္ေယာက္ ကားေပၚမွာ အန္ေနပါၿပီ...

"ေခြးစုတ္ ... လူလိုမေသာက္ဘူး ၿပီးေတာ့ ငါ့ကားေပၚမွာလာ အန္ေနတယ္... &%÷*;==/*°*:&%=?/*%%"

ေနာက္ခန္းမွာ မူးမူးနက့္ အန္ေနတဲ့ ခ်စ္လွစြာေသာ အကိုကိုႀကိမ္ဆဲရင္း ..... အႀကိဳက္ဆံုးကားေလး အတြက္ က်န္းခ်န္ မ်က္ရည္မ်ားပင္စို႔လာသည္.....

Ring...Ring.....Ring.

"Imn ေျပာ...."

"၀မ္မ်ိဳးႏြယ္ကသမီးမဟုတ္ဘူး ... ...... အင္း"

"အဲ့ေတာ့ ၀မ္လဒက ဘယ္ေရာက္ေနလဲ .... "

"မရ ရ ေအာင္ရွာ ... ေျမလွန္ရွာ.. အဲ့မိန္းမကိုခ်ဳပ္ထားလိုက္ ဘာမွမလုပ္နက့္ .... အဲ့ေကာင္ကိုရွာမေတြ႕ရင္ ... အရင္ေသရမွာ မင္းျဖစ္သြားလိမ့္မယ္.... ေတာက္စ့္...."

စိတ္တိုတိုနက့္ ဖုန္းကိုပါ ျပစ္ေပါက္လိုက္မိသည္....

လြန္ခက့္ေသာ ငါးနွစ္က ၀မ္္မ်ိဳးႏြယ္ အေၾကာင္းကို စံုစမ္းရင္း... ေ၀့ရင္းအနားသူေရာက္ခက့္သည္.
ေ၀့ရင္းနက့္သူက ရည္႐ြယ္ခ်က္တူသည္ ၀မ္ေတြ ႀကီးစိုးေနတာကိုျဖဳတ္ဖို႔ ....
တစ္ခုပဲ လမ္းေၾကာင္းေတာ့မတူ ေ၀့ရင္းက အေမွာင္လမ္းက သူက အလင္းလမ္းက .....

ဆိုလိုခ်င္တာကေတာ့ ေ၀့ရင္း က အဲ့အခ်ိန္မွာ မူးယစ္ရာဇာတစ္ေယာက္အျဖစ္...... ေၾကးစားလူသတ္သမားတစ္ေယာက္အျဖစ္....... ၀မ္မ်ိဳးႏြယ္ရဲ႕ လူယံုေတာ္ေနရာ ကို ရေအာက္ယူနိုင္ခက့္ၿပီး ၀မ္မ်ိဳးႏြယ္ႀကီးစိုးပိုင္ဆိုင္ရာ အကုန္ သူ႔လက္ေအာက္ေရာက္ေစခက့္သည္.....

သူကေတာ့တမ်ိဳး... ၀မ္မ်ိဳးႏြယ္ဆီက လာဒ္စားထားေသာလူႀကီး အရာခံပုဂိၢဳလ္ အရာရွိေပါင္းမ်ားစြာကိုျဖဳတ္ခ်သည္....
ေ၀့ရင္းနွင့္ေပါင္းၿပီး မူးယစ္ေဆးလက္ခံထားၿပီးျပန္ျဖန္႔ျဖဴးေသာအရာရွိ  ... လူကုန္ကူးမႈကို လစ္လွ်ဴ ရႈထားေသာ အရာရွိ အကာန္လံုး သူ႔ေၾကာင့္ျပဳတ္သည္...

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora