မင္းမွမဟုတ္ရင္ 23

8K 594 66
                                    

Chapter   23

.............       

.................

"လန္.. လန္ရွီခ်န္....😢😭😭"

"အမ္...😕...."

မဆီမဆိုင္သူ႔ေဘးနားမွာ ထမင္းေအးေဆးစားေနတဲ့ လန္က်န္႔ကို ေ၀့ရင္း နဂါးမ်က္ေစာင္းနက့္ ၾကည့္လိုက္မိသည္...

သူအဲ့လိုၾကည့္ေနေတာ့ လန္က်န္႔ ေနာက္ေက်ာမလံုျဖစ္လာသည္ ထင္ရဲ႕ စားေနရင္း တန္းလန္းမွ ေဘးဘီေ၀့ၾကည့္လိုက္ၿပီးသူ႔ကိုျမင္ေတာ့ ..ဘာလဲ..ဆိုတဲ့ပံုေလးနက့္ ေမးစပ္ျပသည္ေလ..

လန္က်န္႔ကို ျပန္ေခါင္းခါျပရင္း..အိမ္ေရွ႕ဧည့္ခန္းကို ထြက္လာလိုက္ၿပီး...ညီျဖစ္သူကို စကားဆက္ရျပန္သည္..

"မင္းကလဲ ငိုမေနနက့္..မင္းကို ဘာလုပ္သြားတာလဲ ငါ့အကုန္ေျပာျပ.. လိမ္လဲမလိမ္နက့္ မင္း ငါ့ဇကိုသိတယ္ေနာ္..."

"အင္းပါ ေကာရာ..မေန႔က လန္ရွီခ်န္ ငါ့ကိုပရိုပိုစ့္ လုပ္တယ္..ငါတို႔စကားေတြေျပာေနရင္း..ငါျငင္းမိတယ္ကြ.. ျငင္းမိတာလဲ ငိုရင္းနက့္..."

"ငဲ့...😕"

"ငါငိုေတာ့သူကေခ်ာ့ရင္း.. ငါ့ကိုနမ္းလိုက္တာ..ငါလဲေၾကာက္ေၾကာက္နက့္ထြက္ေျပးလာေရာ..."

"ေအာ္..."ေ၀့ရင္း..ေအာ္ တစ္လံုးပဲ ေျပာနိုင္ေတာ့သည္။

"က်န္းခ်န္ရယ္ အနမ္းခံရတာ ငိုစရာလား.ငါ့လိုကုတင္ေပၚမ်ားေရာက္သြားတာလားလို႔..."

"မင္းကလဲ ကြာ ..ေယာက်ၤားခ်င္း ၿပီးေတာ့ သုူက ရုတ္တရက္ ထနမ္းေတာ့ငါလဲ လန္႔ၿပီး ေျပးလာတာ..."

"ေဟ်ာင့္ အပိုေတြလုပ္မေနနက့္.. လန္က်န္႔ကိုငါစံုစမ္းခိုင္းထဲ က မင္း..လန္ရွီခ်န္အေၾကာင္း လိုက္စံုစမ္းေနတာပါ ငါအကုန္သိတယ္..ၿပီးေတာ့ကြာ မင္းသူ႔ကိုမႀကိဳက္တာလဲ မဟုတ္ဘူး..ငါဆိုပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ႀကိဳက္တယ္.. အနားမရ ရေအာင္လာတယ္..ဟီး.."

"ေအာ္ တူမလား.. မင္းတို႔က အရင္ဘ၀ထဲကေလ.."

"လန္ရွီခ်န္က မင္းကို တကဟ္မခ်စ္ပဲ ဖြင့္ေျပာမယ့္သူမဟုတ္ပါဘူး.. မင္းလဲေသခ်ာစဥ္းစား..ေနာက္မွ ေနာင္တမရနက့္.."

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora