မင္းမွမဟုတ္ရင္ 27.1

6.4K 527 62
                                    

Chapter  27.1

Tv ပိစိခန္းေလးထဲမွာ..

ဟိြဳက္ဆန္းတို႔နက့္ ရီလိုက္ေမာလိုက္.... စကားေျပာေနရသည္မို႔... အပ်င္းတက္ခ်င္စိတ္ ခဏေပ်ာက္သြားသည္...

ခဏဆိုမွ တကယ့္ ခဏေလး.. တစ္ေနရာထဲမွာပဲ ၿငိမ္ၿငိမ္မေနနိုင္တဲ့ ေ၀့၀ူရွန္႔က... ဒီအခန္းထဲမွာ.. ၂နာရီ ၃နာရီေလာက္ေနၿပီးေတာ့... ပ်င္းရိပ်င္းတြဲေလးျပန္ျဖစ္လာေလရဲ႕...

"၀မ္နင္ေရ... ငါပ်င္းလာျပန္ၿပီ..."

စားပြဲခံုေပၚမွာေျခေထာက္ေလး တင္ၿပီး.. ေဘာပင္ေလး လွည့္ခါ ေဆာ့ေနတဲ့ ၀မ္နင္က ဆိုဖာခံုမွာ ထိုင္ေနတဲ့သူ႔ကိုလွည့္ၾကည့္ရင္း....

"ေကာ ျပန္ေတာ့ေလ.. ေအာ့ဆိုလဲ.. ဒီမွာက ဘာမွမထူးျခားေသးဘူး...."

"Imn.. အေပၚျပန္တက္လိုက္ဦးမယ္.. ေသခ်ာလုပ္ၾက bye...."

နွစ္ေယာက္လံုးကို လက္ျပနႈတ္ဆက္လိုက္ေတာ့ ၀မ္နင္က ျပန္ၿပံဳးျပေပမယ့္ ဟိြဳက္ဆန္းက သူ႔ကို လွည့္ေတာင္မၾကည့္ပဲနက့္...

"Bye..bye. ေကာ.." တဲ့...

ေ၀့၀ူရွန္႔ရဲ႕ အရင္စိတ္နက့္သာဆို ဟိြဳက္ဆန္း အသက္ထြက္ ေနေလာက္ၿပီဆိုေပမယ့္.. အခုေတာ့ သက္ျပင္းခ်ကာ.. အခန္းထဲကထြက္လာခက့္ရံုမ်ွသာ...

...................           ....................

"က်န္းခ်န္ေလး ဖုန္းေခၚထားပါလား..... wtf !.! 10 calls."

စာၾကည့္ခန္းထဲက ျပန္ထြက္လာၿပီး.. အိပ္ခန္းထဲ၀င္လိုက္ၿပီး.. စားပြဲေပၚက ဖုန္းကို ယူၾကည့္လိုက္ခါပဲ ရွိေသး... က်န္းခ်န္ရဲ႕ အ၀င္call ေတြက သူ႔ကို မ်က္လံုးျပဴးေစသည္...

သူ႔ညီက်န္းခ်န္ဆိုတာက ေသေရးရွင္ေရးေတာင္ ၃Calls ထပ္ ပိုမေခၚတဲ့သူ... အခုက ဘာျဖစ္တာပါလိမ့္...

ေ၀့ရင္း..ဖုန္းစကရင္ႀကီးကို ေၾကာင္ၾကည့္ေန တုန္းမွာပဲ.. က်န္းခ်န္ ရဲ႕ဖုန္းcall ၀င္လာသည္ေလ....

ကမန္းကနန္းပဲဖုန္းကို ကိုင္ကာ ေျဖမလို႔ ပါးစပ္ေလးဟရံုရွိေသး....

"ေသာက္ေကာင္ ေ၀့၀ူရွန္႔.. မင္း***မို႔ မကိုင္တာလား... fuckပဲ..!.!.."

အမေလး မၾကား၀့ံမနာသာေတြ.. အကိုတစ္ေယာက္ကိုဖုန္းေခၚတာ အဲ့လိုနႈတ္ဆက္စရာလိုလို႔လား....

မင္းမွမဟုတ္ရင္... မင်းမှမဟုတ်ရင်... {..Completed..}(unicode+zawgyi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz