D U A

53.4K 215 5
                                    

Aku berlalu pergi meninggalkan bilik Ah Teng dan kembali ke kamar aku. Aku tutup langsir bilik aku, aku turunkan suhu bilik kepada 20 celcius. Biar sejuk.
Daun pintu bilik aku ditolak lembut. Ah Teng melangkah masuk ke bilik aku hanya dengan sehelai tuala yang dibalut kemas dikeliling pinggangnya. Dia tutup pintu bilik aku dan terus rangkul kemas pinggang aku.

"Miss me?"
"A lot. Like crazy. Those 3 weeks straight in school was in hell. Finally we're over with that."
"Shhh. Lets not talk about school. Kita proceed je okay?"
"Okay."

Dia rangkul kemas tubuh aku lalu dia kucup bibir aku. Kami saling bertukar ciuman, nafas kami semakin lama semakin laju.

"You can't even imagine how much I crave for your."

Dia lucutkan seluar aku sambil mengucup lembut leher aku. Terasa hangat nafasnya disekitar leher aku. Tangan kanannya diseluk rapi masuk kedalam panty aku.

"Kau pakai panty favorite aku. Good girl."

Jari jemarinya lembut bermain disekitar ari-ari aku. Perlahan-lahan dia menggosok jarinya pada titik ghairah aku.

"Teng....."
"Are you enjoying it?"
"Definitely....yes."

Aku terasa seperti berada di awangan. Punggungku terangkat setiap kali jarinya menyentuh pada titik ghairah aku. Dia terus menanggalkan t-shirt putih aku dan merebahkan tubuh aku keatas katil. Dia terus mengucup bibir aku. Dada kami sama-sama berombak. Aku merasakan ada benjolan yang sedang menggesel pada permukaan ari-ari aku.

"I want it so bad, Teng. Please."
"Its all yours."

Perlahan-lahan dia menusukkan batangnya yang sudah keras tadi kedalam vaginaku.

"Ahhhh....."
"I wanna hear you moans, baby. Moans my name."
"Khai........"

Dia tahu andai aku sudah mulai memanggil nama betulnya, maka aku sudah berada jauh diatas awangan. Henjutan demi henjutan dilakukan ke atas tubuh aku. Jari jemari aku dan dia bersilang, memegang kemas. Dia terus-terusan mencumbui aku dan cumbuan itu terus turun ke dada. Payudara aku diuli dan diramas rapi, sekali sekala lidahnya bertalu menjilat puting aku.
Semakin lama, semakin laju henjutannya.

"I wanna come in you."
"Hahaha, kau gila."
"Yep, aku memang gila. Nanti later makan pill yang aku beli tu okay?"

Aku mengangguk.
Dia mengeluarkan batangnya tadi dan dia baring ke katil. Bingkas aku bangun dan naik keatas tubuhnya. Aku capai batangnya yang semakin mengeras dan berurat itu dan aku gosok kepala batangnya di pintu vagina aku.

"Yes baby....Ohhh fuck me that is so good."

Kelihatan Teng memejamkan mata, menikmati nikmat yang sedang aku sediakan untuknya.
Aku memasukkan batangnya tadi kedalam vaginaku lalu aku henjut tubuh aku keatas dan kebawah. Makin lama makin laju.
Berterusan, terus menerus sehingga....

"Fuck I'm coming keep going Jules yes fuck keep going uhhhhhh......!!!!!"

Akhirnya, batangnya tadi memuntahkan cecair putih penuh didadalam vagina aku. Teng memusingkan tubuh aku untuk baring ke atas katil lalu dia bangun dan melutut di tepi katil. Dia tarik tubuh aku ke arahnya dan buka kaki aku dihadapan mukanya.

"I wanna see those pussy screaming too. Tak fun kalau aku je yang come sorang."

Kali ini, aku dapat merasakan lidahnya yang panjang sedang menjilat permukaan ari-ari aku. Dia memegang pipi ari-ari aku dan menjilat titik ghairah aku dengan penuh nafsu. Dia kenal benar blind spot aku. Dia tahu bahagian mana yang aku sangat sensitif. Dia menghisap titik ghairah aku, menjilatnya ke atas dan kebawah dan memasukkan lidahnya kedalam lubang vagina aku.

"Ahhhhhhh its so good right there, just right there."

Semakin lama semakin rakus vagina aku dijilatnya. Keatas kebawah, keatas kebawah. Aku berasa sungguh gersang. Aku suka rasa ini. Aku suka bila tubuh aku menggigil sedap.
Teng menghisap biji ghairah aku dengan begitu rakus sekali. Aku dapat dengar bahagian bawah aku semakin basah. Aku dapat rasakan satu sejenis rasa yang sedap berada dalam bahagian vagina aku.

"I think I might squirt, Teng."
"Takpe, squirt on my face. I'm going to lick all your juice."

Dia meneruskan menjilat bahagian bawah aku yang semakin lama semakin menggigil kesedapan.

"Kau suka aku jilat clit kau macam ni?"
"Suka. And aku taknak kau stop. Keep going."
"Kau suka bila aku fuck pussy kau guna lidah aku macam ni?"

Aku genggam erat tangannya dan hanya mampu menghembus nafas ghairah. Dia tahu aku suka. Tiba tiba, terpercik air keluar dari vagina aku memancut-mancut seperti air terjun.

"Shit fuck fuck fuck!!!"

Teng tersenyum puas.

"Kau squirt. Shit. Aku suka."

Dia jilat kemas pintu vagina aku dan dia lap mukanya menggunakan tuala yang dia pakai tadi. Dia terbaring puas dia sebelah aku.

"Berapa lama eh kita tak buat ni?"
"Aku tak ingat lah Jules. 3-4 weeks I guess?"
"Kan? Aku pun rasa macam tu. Damn it, Teng. Kau tak pernah fail untuk buat aku sampai squirt."
"Come on Jules. Bukan sekali dua kita macam ni. I know you and your pussy too well."

Dia bangun dan terus membalut tubuhnya dengan tuala.

"Aku lapar. Let me wash up first then aku order pizza. Beef pepperoni as usual?"
"Yes please. Oh and cheesy stuff crust ya?"
"Anything for you. Dah pergi mandi. Melekit nanti."

Dia berlalu pergi meninggalkan bilik aku. Kami sama-sama puas. Hutang bil air sudah terlangsai nampaknya!

Ruang Kita - COMPLETEDWhere stories live. Discover now