Izuku vstával brzo aby se stihl připravit do školy. Potichu seběhl schody . Udělal si něco lehkého na snídani. Všiml si papírku na stole.
Vzal papírek mezi palec a ukazováček .
' Izuku musela jsem na pohovor do nové práce. V lednici máš svačinu . S láskou
                                 Máma'

Izuku se usmál . Miloval svou matku víc než cokoliv na světě.
Vzal si svačinu z lednice na záda si dal batoh a pomalu se připravoval  vyrážet do školy. U dveří si nazul boty . A vyšel vstříc své škole.
Po cestě přemýšlel nad dotyčnou osobou do které včera narazil . Věděl že je to zaporák , ale jako kdyby zapomněl jeho tvář. Vzpomínal si jen na tu kolena podlomující vůní. 
Když stanul před UA něco mu tam chybělo. Chvíli přemýšlel a hned mu to došlo. Před školou na něj vždy čekala Ochacho , která tady teď nebyla. Ani památka po ní . Izuku se s povzdychem  rozešel vstříc UA.
Otevřel masité dveře do třídy 1-A. Hned ze začátku uslyšel nadávky na svou osobu od známé osoby. Bakugou Katsuki.
,,Hej nerde! Stojíš mi v cestě!" Kacchan.. povzdychl si Izuku. Uhnul svému kamarádovi z dětství z cesty. Ten ho drcl do ramene a odešel.
Izuku vyhledal pohledem Ochacho , která seděla v lavici. Hned jak si všimla Izuka tak odvrátila pohled.

Celou dobu co byl Izuku ve škole přemýšlel nad dotyčnou osobou. Když se chystali všichni k odchodu před tabulí se objevil portál..

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat