24

1.5K 130 11
                                    


Ten nápad Izuku hned zamítl. Není přece vrah ! Je budoucí hrdina....oprava. Byl budoucím hrdinou. Teď hnije se záporáky , kteří ho nenechají utéct . Přece to bylo i jeho vlastní rozhodnutí že s nimi zůstane....Izuku měl v hlavě tolik otázek , ale žádnou odpověď. Flustrovaně si prohrábl vlasy a snažil se přemýšlet.
Možná... možná by to bylo i pěkné vychovávat malinké miminko. Pomyslel si. Nevěděl jestli za něj teď mluví on , nebo nové hormony . Každopádně neměl jasno už ani ve svých citech. Chtěl mít vždy nádhernou rodinu. Manželku a dvě děti. Chtěl být jejich dětem oporou a vzorem v hrdinství..ale kde se teď dostal. K záporákům a ještě k tomu v jiném stavu. Pošpiněný . Skoro už zbavený práv. A hlavně hrdosti. Přísahal že se stane hrdinou. Je z něj troska. Odpad společnosti..co by na to řekl All Mi-....
Z jeho přemýšlení ho vytrhla Toga s  kyblíkem zmrzliny ,  který mu dala a Shigaraki , který mu dal čaj.

Izuku ve svém pokoji ležel na posteli a koukal na zašpiněný strop. V hlavě se mu motaly , další scénáře . Ani zmrzlinu , která už byla roztopená , nedojedl. A ani čaj nevypil. Když na něj dolehl tlak od okolí. A hlavně to že bude muset rodit, tak se zhroutil a propukl v pláč který tišil polštářem.

,, Nenávidím tenhle celý svět..." Zamumlal do polštáře když se po hodině uklidnil.  Vstal z postele , když tušil , že všichni už spí a odešel k baru kde si vzal pár lahví a utekl zpátky do svého pokoje , kde se zamkl. Sedl si na postel a otevřel první láhev . Ani si nepřečetl název a už si trochu upil. Hned se rozkašlal , když se mu v hrdle rozlila hořká pachuť alkoholu. Když se uklidnil tak si utřel další slzy a začal pít až do dna...

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat