12

2.8K 213 29
                                    

,, Dobrá volba. Shigaraki bude mít radost" černovlásek pustil ruku od Izuka , kterou měl po celou dobu zkroucenou za zády. Zelenovlásek sjel po stole dolů a padl na kolena.

,, Copak. Unavený?" S náznakem pobavení prohodil Dabi.

,,Vyspi se. Ráno budeš vstávat v sedm " Izuku se ale k pohybu neměl. Hypnotizoval podlahu a zatínal ruce v pěst.

,, Radím ti dobře. Osprchuj se a vymyj se. Nebo nebudeš moc příjemně spát" Izuku sebou trhl. Se strachem v očích se koukl na osobu která se měla již na odchodu. Zoufale zakňoural když po druhém pokusu vstát se mu nepodařilo. Osoba ve dveřích zastavila. Na podpatku se otočila . Dabi si to mířil k bezbrannému Izukovi kterého podebral a mířil si to do koupelny.
Posadil Izuka na pračku. Potrhané oblečení letělo okamžitě do koše. Opět vyzvedl Izuka do náručí . Postavil ho do sprchového koutu kde ho pro jistotu podepíral aby sebou někde nesekl.

,, Předkloň se " Izuku se s námahou předklonil , ale na vratkých nohách to byla obtíž.
U svého vstupu zecítil nepříjemný tlak . Vykulil oči a pohledem zabloudil k Dabimu . Jeho výraz v obličeji jasně vypovídal otázku ' děláš si prdel?!'
Dabi se jen pobaveně uchechtl. Dva prsty od sebe roztáhl. Zapp vodu a chvíli čekal než se všechno dostane ven.

,, Zbytek zvládneš sám"  umyl si ruce a následně se vytratil za dveřmi koupelny.
Izuku se namáhavě postavil a jakž takž držel rovnováhu.


.............


Izuku už s ručníkem okolo pasu se podepíral pračky. Dva kroky byli pro něj jako maratón se zlomenou nohou. Vypudil ze sebe  zvuk raněného zvířete , který nejspíš přilákal lovce . Z poza dveří se objevila už známá osobnost.
Dabi se opřel pobaveně o rám dveří a pozoroval bezmocného Izuka.
Izuku ho jen probodl pohledem.

,,Pokud dojdeš až ke mně , tak ti pomůžu" Izuku se kulhavým krokem došoural k Dabimu. Poslední krok klopýtl a skončil na hrudi dotyčného.

,, Hou , Hou . Brzdi kotě. Před chvílí si tady kulhal " Izuku se na Dabiho koukl s poker facem . Pokrčil prst a one for all trefil Dabiho do nosu.

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat