17

2.2K 158 14
                                    



,, bude to v pohodě. Uvidíš. Ten kluk neví zatím co chce. Bylo mu čerstvě šestnáct a nemá ještě takový rozum jako my "

,, možná máš pravdu" zamyslel se Dabi nad Twiceovými slovy. Nechal si nalít čirou tekutinu do skleničky, kterou následně vypil. Hned co se mu hořká tekutina rozlila v hrdle tak se usmál se a přestal řešit všechny své problémy.
Jeho počínání Shigarakiho vytočilo. Hned se proto Shigaraki zvedl ze židle a odešel do své pracovny, kde trávil většinu svého času. V pracovně vymýšlel další útok na UA a plán na zničení All Mighta. Věděl že se mu bude ten zelenovlasý kluk hodit. Proto potřeboval, aby mu Dabi dával falešné naděje.
Po hodinách vymýšlení konečně vyšel ze své pracovny a mířil si to rychlým krokem do pokoje od Dabiho. Ani se neobtěžoval klepat a vešel dovnitř a za sebou práskl dveřmi. To už Dabi trochu naskočil, když slyšel ránu. Pohledem vyhledal vetřelce v jeho pokoji. Když ale viděl Shigarakiho, tak už se zmohl jen na protočení očí, div si nenašli cestu z důlku a neodskákali pryč.

,, Co chceš Shigaraki? " Shigaraki si sundal ruku z obličeje a koukl na něj.
,, Potřebuju aby jsi tomu klukovi opětoval city. Je mi jedno jestli nechceš, nebo někoho máš. Prostě to uděláš" Dabi v tu chvíli koukal na Shigarakiho jak na vola. U toho se začal smát.
,,Ž-že co prosím?" prohodil mezi záchvaty smíchu.
,, Ty mi chceš rozkazovat? " to už se uklidnil. Myslel si že si dělá Shigaraki srandu. Ale zmýlil se. Ani nevěděl, že Shigaraki je schopný zajít tak daleko, aby ho donutil to udělat. Proto Shigaraki hodil na stůl obálku z které vyjela fotka. Fotka ženy s růžovými vlasy a úsměvem na tváři...
.
.
.
.
.
.
.
.
⚠ Vysvětlení ⚠
Postava která je na fotce, není žádná postava z bnha. Je to pouze vymyšlená postava. Když si na instagramu dáte do vyhledávače Dabi × Mitsuyo, tak vám vyjedou obrázky.
Jinak jak zvládáte toto období koronaviru?

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat