15

2.6K 210 9
                                    

,,Dabi? Můžeš zpomalit?...."
Izuku musel někdy popoběhnout aby stačil Dabimu v chůzi.
Na jeho otázku se mu nedostala odpověď. Dabi si stále udržoval tempo kroku. Izuku se rozběhl aby Dabiho dohnal . Ten ho ale prudce zatáhl a přirazil na stěnu . Následně se mu přisál na rty . Izuku párkrát zamrkal a byl jako v tranzu. Periferním viděním zahlédl postavu s půlenýmy vlasy.
' Todoroki..' pomyslel si.

,, Midoriya?.." uslyšel hlas svého teď už bývalého spolužáka. Dabi Izukovi skousl ret jako varování , jestli jen cekne tak ho zabije.
Izuku přivřel oči a zapojil se do polibku.
Dabi se naopak trochu zarazil , ale navenek nedal nic znát.
Todoroki nebyl hloupý. Věděl kdo to je . Rozešel se k nim a chytil Dabiho za rameno a odtrhl ho od Izuka. Izuku vyjekl když přes sebou spatřil Todorokiho. Dabi se ohnal po Todorokim a použil na něj svůj quirk. Když se oheň rozplynul oboum chlapcům se naskytl pohled na Todorokiho a popáleninu na jeho ruce kterou dal před sebe jako štít.

,, Todor- ...." Izuku se chtěl k němu rozběhnout , ale zastavila ho silná paže. Koukl na Dabiho , který ho jasně varoval pohledem.

,, Midoriyo co to..."  Todoroki vypadal překvapeně že Izuku poslouchá záporáka.

,,Neříkej mi ž-...." Nestihl to doříct . Objevila se před ním mlha a vtáhla do sebe Izuka i Dabiho . Po chvíli se rozplynula jako pára nad hrncem.

,,Co si to udělal Midoriyo...

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat