26

1.6K 118 41
                                    

O týden později , jak Shigaraki řekl , tak se stalo. Dabi se musel znovu vyspat s Izukem . Jako poprvé to vyšlo i teď. Izuka trápili bolesti žaludku z nepříjemného zvracení . Za těch pár dní do sebe nedostal snad ani křupku.
    Teď nezáleželo na Izukovém zdraví , záleželo na tom co chtěl Shigaraki. Chtěl jedno malé dítě , které by dokázalo zabít All Mighta. Sice by to trvalo , ale to Shigarakiho nezajímalo.
    Mezitím co Izuku umíral v bolestech , tak Dabi trávil čas mimo základnu. Vždycky chtěl mít potomka s někým , koho miluje. Ne s nějakou brokolicí , kterou mu předhodil Shigaraki.  Po své cestě městem nad vším přemýšlel...

~~~~~~~~~~

O pár měsíců následně to bylo jako z horroru. Izuku tentokrát nemohl do nemocnice , tak musel rodit na základně. Shigarakimu nejspíš nedošlo , že mužské tělo i přes onu látku , není stavěné na porod. Kurogiri , který vše řídil se snažil Izuka uklidnit. Když se ale nic nedělo , tak sáhl po skalpelu a dal Izukovi do pusy roubík a začal s rádoby císařským řezem. Základnou se roznesl křik , jako z horroru . Nikdo kromě pár lidí , nevěděl co se děje.
Vše proběhlo s komplikacemi , ale nakonec to přece jen nějak dopadlo....
Až na to že kvůli doktorské péči , kterou Izuku neměl. Přišel o další život , který v něm celých několik měsíců rostl. Kurogiri totiž nestihl vytáhnout malé dřív . Škrtila ho pupeční šňůra.
    
      Hned pár hodin po tom všem . Našel Izuku v sobě sílu a rychle utekl ze základny. Spíš odkulhal. Velké bolesti ho trápili celou chůzi směr UA. Těsně před UA zkolaboval , kvůli bolesti. Díky kamerám ho hrdinové stihli najít dřív , než by bylo pozdě. Izuku byl převezen do nejbližší nemocnice. I když to nečekal , tak za ním přišla skoro celá třída. Mezi nimi se našel i Shoto. Dabiho bratr. Když už jsme u toho. Izuka úplně opustila láska k záporákovi. Nechtěl ho už nikdy vidět.
    

~~~~~~~~~

Už to bylo půl roku  co Izuku opustil nemocnici . Teď seděl na gauči u sebe doma objímán svým přítelem. Se Shotem se dali dohromady ,  chvíli potom co opustil Izuku nemocnici. Klapalo jim to spolu. Teda až na některé chvíle v intimním životě , kdy měl Izuku strach tak Shota vždy narval do kondomu. Potrpěl si i na důkladné předehře a přípravě. To Shoto taky . Pro svého přítele , by udělal první poslední.  Miloval Izuka z celého srdce , jen ho trápilo , že má Izuku občas noční můry.

,, Zlato? Zajdeme na horkou čokoládu. Co ty na to?" Zeptal se Shoto svého přítele. Jeho polovička mu hned věnovala pohled .

,, Můžeme" pousmál se Izuku. A zvedl se.
    Do pár minut už tenhle zamilovaný pár byl v kavárně kde si objednali horkou čokoládu. Izuku poděkoval paní za pultem a vzal si horkou čokoládu . Šel hned za svým přítelem. Po cestě ale vrazil ramenem do vyšší postavy. Hned se na osobu podíval.

,, Promiňte. Neviděl jsem.... vás.."koukl osobě do očí. V tu chvíli se modrá střetla do zelené. Jako v tu chvíli , kdy se viděli poprvé.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Konnichiwa broučci. Chtěla bych se omluvit za pozdní vydání. Ale víme , jaké je to teď v období koronaviru. Ještě k tomu moje fantazie, byla na bodě mrazu . Doufám že se máte dobře a jste zdraví ❤️
Jinak tímto jsem chtěla zakončit tuto knížku. Vím, že hodně z vás čekalo víc 😔
Ale budu se snažit dopsat další knížky. I když pochybuju , že se k tomu dokopu , když mám hodně učení 😅
Děkuju všem za podporu . Neskutečně si toho vážím zlatíčka 💕😘
Bye ~

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat