11

3K 213 17
                                    


,, Já vím" zavrčel přes zuby zelenovlásek. Dabi se přehnul přes Izuka a jeho rty se sotva dotýkali Izukova ucha.

,, Přidej se k nám. Bude to jednodušší pro nás oba. Já tu nebudu marnit čas a ty neskončíš a natrhnutou prdelí. " Izuka se tyto slova dotkla. Věděl proč. Do Dabiho se zamiloval. Zamiloval se do zaporáka. Hrdina se zamiloval do zaporáka. Tomuhle se na UA snažili předejít. Ale lásce člověk neporučí. Izuku se zadečkem otřel od černovláska o rozkrok. Odpovědí že jeho akce byla úspěšná, byl menší vzdych u jeho ucha. Po celém těle naběhla Izukovi husí kůže.

,, Nebudeme to zdržovat" černovlásek stáhl mladšímu kalhoty i s boxerkami . I sám na tom byl podobně. Na jeden příraz do něj vnikl.
Zelenovlásek se zakousl do vlastní ruky aby utišil bolestný  křik , který se tlumeně ozval přes celou místnost. A možná i mimo ní. Tváře mu ozdobily pramínky slz .
Černovlásek nečekal že by si zvykl. Hned začal přirážet. To byl jeho  úkol. Donutit Izuka , aby se přidal k zaporákům. Ať to stojí co to stojí. Bez citů. Žádná vazba . Žádné emoce. To byl jeho jediný úkol tohle dodržet.
Naopak Izuku si to užíval. Má někoho koho miluje. Jen o tom ten člověk ještě neví. Izuku se stydlivě dotkl svého problému a s červenými tvářemi si začal dělat dobře.
Netrvalo dlouho a jeho problém odpadl ve stejné chvíli co ho naplnila od černovláska nadílka.
Černovlásek se odtáhl.

,, Ještě jsme neskončili. Budeš tu tak dlouho až budeš prosit abych tě co nejrychleji zabil. Nebo se k nám přidáš dobrovolně bez bolesti" Izuku se zamyslel. Nejspíš ho bude mučit tak dlouho až to Izuku nevydrží a zemře na poranění.
,, J-Ja...přidám se k vám.."
V tu chvíli si uvědomil co udělal za blbost.

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat