23

1.6K 136 7
                                    

Mladší byl strachem bez sebe . Nechápal jak by mohl být těhotný. Vždyť není holka!...nebo snad ano? Nechápal ani pomalu ty dvě čárky. Hned se zvedl a rychle došel za Shigarakim k baru , kterému podal test.

,,J-já... já nechápu jak... omlouvám se.." Izukovi už se zaleskli v očích slzy , ale Shigaraki ho nevnímal a jen si převzal test a spokojeně se pousmál.

,,Je to úžasný ..." Zamumlal si pod imaginárními vousy Shigaraki. Izuku se hned na něj podíval s otázkou v očích .

,,C-cože?.." Shigaraki test odložil a koukl na něj.

,,Nic Izuku. Jen chci říct, že to zvládneš. Potrat je skoro nemožný a...no to je jedno" pokroutil nad tím hlavou. Izuku už chtěl začít šílet , když si uvědomil, že mu bude nějaký, nejspíš vetřelec růst v břiše. Nechtěl mít v sobě něco .... něco jako dítě. Však čím by šlo ven ?!
  
  Když Izukovi po dlouhém přemýšlení vše došlo. Málem se složil na místě. Nechtěl aby , aby jeho pozadím něco takového velkého prošlo. Nepřipadalo to v úvahu. Ale v tu chvíli ho trefila další otázka. Kdo je otcem ? S nikým než s Dabim nespal. Nebo o tom alespoň nevěděl. Bál se reakce , bál se toho že by mu šlo o život ve chvíli , kdy by se to Dabi dozvěděl. Povzdechl si a koukl na alkohol před ním. V tu chvíli ho napadl šílený plán... Zabít to alkoholem..

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat