19

1.8K 141 8
                                    

Hned co Shigaraki odešel tak Dabi přemýšlel co by měl udělat . A hlavně jak to udělat. Povzdechl si a fotografie schoval pod polštář.
  Koukl na sebe ještě do zrcadla a přemýšlel. V tu chvíli se mu vytratili myšlenky na onen plán a stáhl ruku ke svému obličeji , po kterém si přejel prsty . Občas i litoval toho , co udělal se svou kůží. Ale čas se nedal vrátit a on nechtěl vypadat jako jeho otec , Endeawor. Druhý nejlepší hrdina . Nikdy mu neodpustil kde ho až dohnal. Dohnal ho k tomu , stáhnout na sebe ruku. V rohu zrcadla koukl na fotografii své matky . Už dlouho za ní v nemocnici nebyl. Nebylo to tak , že by za ní šel přímo. Ale za pomocí Kurogiriho se vždy přesně o půlnoci nechal přenést do jejího pokoje , kde jí nechal kytici a její oblíbenou čokoládu.
Zavrtěl hlavou nad těmito myšlenkami a odešel rychle z pokoje do pokoje od onného zelenovlasého stvoření , kterému musel i přes odpor opětovat city. Zaklepal a následně vešel. Pohled , který se mu naskytl ho přiměl přemýšlet nad tím , že svoje city , asi jen tak asi  hrát ani nebude muset. Kousl se při tom do rtu když měl před sebou ono zelenovlasé stvoření, které mělo hlavu položenou bokem na polštáři a široce rozkročené pokrčené nohy. Mezitím už do sebe ono stvořeníčko  pronikalo třetím prstem , doprovázeným  slastným mlasknutím.
Dabi tiše zavřel dveře a přemýšlel co by v tuhle chvíli měl udělat. Normálně by se nechal vést jedinou věcí , která kompenzovala s jeho výškou v oblasti rozkroku. Ale v tu chvíli byl zmatený ze svým pocitů. Po pár minutovém rozmýšlení , už ze sebe shodil plášť a došel k posteli , na které ležel spocený Izuku. Z toho jak se snažil vše tišit. Izukové prsty odtáhl a nahradil je ladně svými. Jako odpovědí se mu dostalo překvapené heknutí.
.
.
.
.
.
.
.

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat