Izuku hned vzhlédl ke svému narušiteli. V onen moment , kdy se jeho zelené oči setkali s modrými , tak jeho tělem projelo ještě větší vzrušení . Jen co se v něm dlouhé prsty začaly hýbat , tak se mu z úst vydralo pár slastných vzdychů. Komu by ne , když by aktuálně vás uspokojovala osoba , do které jste se zamilovali. Když se i okolo jeho chlouby obmotala ruka , tak byl v sedmém nebi. No to byl teprve začátek. Pravé peklo nastalo v momentě, kdy z něj Dabi vytáhl prsty a opustil i jeho chloubu , těsně před pomyslnou hranicí slasti. Izuku si na to zakňučel , jako raněné zvíře a snažil se sám sebe dotknout. To mu nebylo umožněno , ani kdyby se postavil na hlavu. Když si všiml , že z Dabiho pomalu ale jistě mizí oblečení , hned se vydrápal do sedu a snažil se z něj vše strhat. Nejspíš si říkáte , kde zmizelo ono stydlivé , zelenovlasé stvořeníčko . Když vás ovládne vzrušení a touha , tak váš mozek přepne a jste schopní udělat to , co by jste neudělali, ani kdyby vás na nože brali.
Dabi skryl svoje překvapení za ledovou maskou , když z něj rychle Izuku strhával oblečení. Natrhl i jeho oblíbené tričko. Za což měl chuť v tu chvíli do něj strčit dva rozpálené prsty. Ale neudělal to. Jinak by přišel sám o život. Hned co se i on zbavil posledního kusu oblečení. Tak si Izuka vysadil na sebe a zašmátral na stole ,kde našel už otevřený gel. Hned co si jím potřel i svou chloubu a ještě i Izukův vstup , tak se lehce zakousl do jeho bradavky , pod kterou následně nechal viditelnou značku.
Mezitím Izuku si nespokojeně zamručel, když ho tak kousl ale vyvolalo to v něm další várku vzrušení. U toho už pomalu začal dosedat na Dabiho chloubu. Nebyl ani v polovině a jeho oči zaplavila vlna slz , když nečekal až takovou bolest . V tu chvíli mu došlo proč občas slyšel že něco na Dabim kompenzuje s jeho výškou...
.
.
.
.
.
.
ČTEŠ
Forbidden Love { DABIDEKU }
Fanfiction15-ti letý Midoriya Izuku je neobyčejný chlapec jako každý jiný. Dělá ho výjimečným jen to že zdědil schopnost ' One for All ' . Cestu životem mu vydláždil sám Allmight , který ztratil zbytek své síly při boji se zaporákem . Překážky životem se pro...