14

2.7K 201 16
                                    

  
⚠(Obsahuje teorii z bnha kdo by mohl být od Todorokiho skrytý bratr)⚠

Izuku se vzbudil do teplého rána. Se syknutím se posadil na postel. Přehodil nohy přes okraj a promenádoval si to ke dveřím . Neslyšně otevřel dveře. Tichými kroky šel k nejbližším schodům. Pomalu je sešel. Ocitl se v menším obývacím pokoji ? No. Spíš to byl ten bar kde ho první den svázali. Za barem stál ten týpek co tvoří portály . Jakoby četl myšlenky a otočil se.

,,Co tu pohledá- počkat. Nejsi ty ten nový člen Ligy?" Izuku kývl nesměle na souhlas.
Uslyšel blížící se kroky. Než se stihl otočil , předběhla ho holka s culíky.

,,Je tak kawaiiiiiii" zatímco se rozplývala nad Izukem . Stihli dojít i ostatní zaporáci . Mezi nimi byl i Shigaraki.
,,Ty" ukázal jedním z prstů na zelenovlásého chlapce.
,, Sedni si" pokynul směrem k barové židli. Izuku se vyhoupl na židli a poslušně seděl. Věděl že kdyby něco udělal , mohl by ho Shigaraki jedním dotykem proměnit na prach.
,, Půjdeš si domů pro svoje věci. Ale tak až tě nikdo nevidí. Samozřejmě ale nepůjdeš sám" Izuku v hloubi mysli věděl že Shigaraki tohle řekne, ale dával naději tomu že by mohl napsat alespoň dopis.

......




Po hodinovém poučování se konečně Izuku a s ním i Dabi vydali k Izukovému domu.
Izuku si rychle sbalil věci . Nezapomněl i na mobil a nabíječku. Na kus papíru napsal vzkaz na rozloučenou. A dodal k tomu že bude v pořádku. A jednou se vrátí . Zdravý a živý. Poté šel zpátky k Dabimu se sportovní taškou přes rameno.
,, Můžeme ?" Dabi se na Izuka ani nepodíval.
,,Jo..." Vydechl Izuku . V té chvíli se na něj obrátili dvě modré oči.
,,Nezdáš se být v pohodě" Dabi zastavil. Opřel si ruku o Izukovu hlavu.
,, Vím že je to těžký opustit náhle svou matku. A všechno na co si zvyklý. Nebudu ti tady kdákat bláboly o tom že všechno bude v pohodě a budeme se držet za ručičky a tancovat pod duhou na rozkvetlé louce. Nauč se žít realitou a přítomností. Nelituji toho. Protože v tu chvíli si to tak chtěl" Dabi se rozešel směrem k základně s Izukem v patách.

'Možná to nebude tak hrozné'
Tuhle větu si pořád Izuku opakoval . A my můžeme jen doufat že má pravdu...

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat