No. Umíte si představit,jak posledních pár dní u Izuka vypadalo. Jeho ranní nevolnosti začali hned dva týdny od posledního styku. Ty dny Izuku trávil tak hodně času v koupelně u záchodu , že by se tam mohl dřív ,nebo později nastěhovat.
Zrovna vyšel z koupelny a u toho se držel za podbřišek , když ho bolel nejvíc. Nepříjemně se při chůzi vrtěl , když měl pocit, jako kdyby mu dva ocelové trámy mačkali boky. Opak byl ale pravdou.Zatímco se Izuku trápil. Shigaraki byl štěstím bez sebe , že jeho plán krásně vyšel. Byl to jeden z plánů , které se vážně podařili. Když mu Toga přinesla těhotenský test , který musela jít koupit , protože skoro jediná měla quirk na změnu podoby. Tak hned Shigaraki poté pádil za Izukem. Před jeho pokojem nadhodil ledovou masku a zaklepal na dveře. Následně vešel a koukl na Izuka , který byl schoulený na posteli v pomyslném klubíčku. Dlouhými kroky k mladšímu přišel a položil test na jeho postel .
,, Udělej si to a potom přijď k baru " to byla poslední slova Shigarakiho než odešel. Izuku se nechápavě podíval na krabičku. V jednu chvíli si myslel , že si dělá Shigaraki srandu. Byl přece kluk , tak proč těhotenský test ? Zelenovlásek si povzdechl . Po chvíli se zvedl a odešel i s testem do koupelny , kde se zamkl a koukl na krabičku , kterou začal rozbalovat. Nakonec vytáhl nějaký velký papír. Byl to návod . Izuku vykulil oči když viděl že onen test musí...jeho slovy musí počůrat. Přišlo mu to nechutné , ale musel to udělat. Zvedl se a rozepl si neochotně kalhoty. Rád by to udělal , ale jak když zrovna vážně neměl potřebu jít na malou. Nakonec si do skleničky nalil vodu z kohoutku a pil tak dlouho ,dokud se mu nezačalo chtít. Trochu to přehnal když se mu najednou chtělo až moc a málem udělal loužičku.
Hned co byl test hotový tak si přečetl co je co. Už podruhé za den vykulil oči když byl test pozitivní a on nechápal jak a proč...
ČTEŠ
Forbidden Love { DABIDEKU }
Fanfiction15-ti letý Midoriya Izuku je neobyčejný chlapec jako každý jiný. Dělá ho výjimečným jen to že zdědil schopnost ' One for All ' . Cestu životem mu vydláždil sám Allmight , který ztratil zbytek své síly při boji se zaporákem . Překážky životem se pro...