Στο διάλειμμα λοιπόν μαζευτήκαμε στην καφετέρια για να φάμε και να συζητήσουμε. Ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενος καθώς μετά από αρκετό καιρό είχα παρέα. Εξήγησα στον Jisung και τον Jeongin τι μου είπε η φύλακας μου. Τους είπα επίσης για το φυτό και τον συμβολισμό του. Και οι δύο έμειναν να με κοιτάνε προβληματισμένοι και σκεπτόμενοι. Προσπαθούσαμε να μαντέψουμε με βάση τα λεγόμενα της Jiyeon τι θα αντιμετωπίσουμε.
"Εγώ πιστεύω πως ακόμα και αν οι τύποι μπήκαν στην φυλακή δεν ήμαστε ασφαλείς. Τους έχω ικανούς να αποδράσουν, δεν θα σταματήσουν μέχρι να πάρουν εκδίκηση. Τους πονάει το γεγονός ότι έχασαν από ένα μάτσο παιδάκια σαν εμάς." είπε την γνώμη του ο μικρότερος.
"Μην λες βλακείες! Εγώ πιστεύω πως υπάρχουν και άλλοι στην δήθεν συμμορία που δεν τους έχει συλλάβει η αστυνομία και ότι θα το χρησιμοποιήσουν ως πλεονέκτημα για να επιτεθούν διότι δεν τους γνωρίζουμε." είπε ο Jisung.
"Και αν δεν είναι κανένα από τα δύο και είναι κάτι που δεν φανταζόμαστε?" αναρωτήθηκα.
Οι φίλοι μου ανασήκωσαν τους ώμους τους για να δείξουν την άγνοια τους. Η αλήθεια είναι πως λείπουν πολλά κομμάτια από αυτή την ιστορία. Ο Chan γνώριζε από την αρχή τον Yuchan παρόλα αυτά δεν μας είπε από που τον ξέρει και είχε γίνει μεταξύ τους στο παρελθόν. Φταίμε και εμείς που δεν τον ρωτήσαμε και το αφήσαμε να περάσει απαρατήρητο.
"Και αν δεν θέλει μια απλή εκδίκηση αλλά κάτι παραπάνω? Μήπως ψάχνει κάτι που έχει σχέση με εσένα?" ρώτησε μια γυναικεία φωνή.
Στο τραπέζι είχε καθίσει η καινούργια μαθήτρια του τμήματος μου. Με τόσα πολλά που έγιναν είχα ξεχάσει αρκετά γεγονότα που αφορούσαν το σχολείο και την κοινωνική ζωή μου. Ο Jisung τραντάχτηκε και έμεινε να την κοιτάει με μάτια που έμοιαζαν με καρδιές. Παραλίγο να το ξεχάσω ότι η συγκεκριμένη κοπέλα άρεσε πολύ από την πρώτη μέρα στον φίλο μου. Η παρουσία της ήταν ευχάριστη όμως η προσοχή μου δεν αποσπάστηκε. Η ενέργεια της μου φάνηκε ύποπτη.
"Πόση ώρα κάθεσαι εδώ? Κρυφάκουγες?" την ρώτησα επιθετικά.
"Μόλις τώρα ήρθα και όχι προς θεού δεν κρυφάκουγα. Ήρθα να σας βρω με πρωτοβουλία του Chan. Θέλει να σας μιλήσει." μου απάντησε ήρεμα.
Η κοπέλα ύστερα έκατσε δίπλα στον Jisung ο οποίος τρόμαξε πάλι και τραβήχτηκε στην άκρη της καρέκλας του. Η ίδια είναι ένα πολύ ήρεμο κορίτσι. Έχει Hip Hop στυλ και από ότι γνωρίζω ακούει την ίδια μουσική με τον ερωτευμένο φίλο μας. Είναι αναμφίβολα ο τύπος του. Εγώ και ο μικρότερος κοιταχτήκαμε ύπουλα προσπαθώντας να μην γελάσουμε. Θέλαμε τόσο πολύ να τον πειράξουμε.
ESTÁS LEYENDO
Καληνύχτα || H.H.J || Ολοκληρωμένο
Fanfic❝ Με το πρώτο φως του ήλιου θα σου είμαι μια γλυκιά ανάμνηση μόνο. Καληνύχτα Hyunjin. Σε αγαπώ. ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #8 Stray Kids ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 JYP ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Chan || Minho || Changbin || Hyunjin || Jisung || Felix || Seungmin...