🕉
6. RENK: "TEK GÜNLÜK YAŞAMINDA İNTİHAR EDEN MAVİ KELEBEK "
"Tam olarak doğum tarihin kaç?"
"8 Ocak 1999"
"Yani oğlak burcusun?"
"Evet."
"Bunu neden sorduğumu bilmiyorum. Aslında burçlardan anlamam."
"Pekala."
"Hayatında en korktuğun şey ne?"
"Yılan ya da sürünen her canlı."
"En son hangi kitabı okudun?"
"Çizgi roman olarak mı?"
"Hayır! Normal roman."
"Mass Effect ."
Rose dudak büktü. "Sıkıcı."
"Sana göre..."
"En sevdiğin film?"
"I.T."
"Onu herkes sever başka!"
"Star Wars o zaman." Rose suda gülmeye başlayınca "Dikkatli ol." Diye uyarmak zorunda kaldım onu. Ciddileşmeye çalıştı ama hala dudaklarını düz bir çizgi haline getiremiyordu.
"Her neyse," diyerek suyun üzerinde işaret parmağını gezdirip dalga yarattı. "Gitmek istediğin şehir."
"Hiç düşünmedim."
"Tamam..." deyip sadece bir saniye bekledi ve umutla gözlerimin içine baktı. Bu yaptığına şaşırmıştım doğrusu. "Sevdiğin çizgi film var mı?"
"Şey... hayır." Dedim ona korku dolu bir şekilde bakarak. Dudaklarını büktü. "Süper kahraman olsan hangisi olursun?" dediğinde ciddi misin der gibi ona baktım. Bana beklenti dolu bakmaya başlayınca ise yüzümü buruşturup kendime suya attım.
Yaklaşık 2 saat önce tekrar denize geldiğimizden beri durmadan soru sorması garip kaçmaya başlamıştı. Yani benim hayatımda onca gereksiz bilgiyi öğrenip ne yapabilirdi ki? Dün akşam evine giderken sana soru soracağım dediğinde HAYIR SORMA! Diye haykırmalıydım.
Suyun altında yüzerken aslında bugünün şu soru sorma meselesinden çok düne göre daha iyi olduğunu söyleyebilirdim. Güneş tepedeydi ve uzun bir süre gideceğe benzemiyordu. Evden çıkarken annemle karşılaşmamıştım –çok şükür!- ve bugün Rose direkt denize girip hiç sorun çıkartmamıştı. Aslında buna ilk başta şaşırmıştım sonra ise dün denize alıştığını düşünüp bir kenara kaldırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN RENKLERİ
Teen FictionBir gün ölmeye hazır hayatımdan beni bileğimden çekip kurtaran bir kızla tanıştım. Dibe vurmak üzereyken benimle birlikten o dipten kurtulmaya çalışıyordu. Yüzünde eksik olmayan gülücük, ruhunun etrafına gezegenler dizilmişti. Her bir gülüşünde yen...