Ante Rebić
"I? Kako je bilo?"-Filip je sjeo na krevet pa upitao.
"Isuse Filip, sedam ujutro je."-Uzdahnuo sam, zbog čega pobogu sam ja ovom idiotu dao ključ od stana?
"Davide, idi nađi Antin crni fond."-Potjerao je Davida iz sobe, a ja sam uzdahnuo.
"Bilo je super, moram je nazvati danas."-Slegnuo sam ramenima, pa zgrabio mobitel.
"Ja sam jučer predao papire za razvod braka."-Promrmljao je.
"Daj ne seri? Pa šta je tako loše?"-Stvarno mi je žao.
"Brate, kad ne ide, ne ide. Ne mogu se ja stalno truditi, a ona prstom nije makla. Uopće ne razgovaramo, rijetko se i vidimo, a o seksu da ni ne pričam."-Šteta, on i Kristina su bili toliko slatki na početku i kad se mali rodio.
"Žao mi je."-Uzdahnuo sam.
"Ma, proć će i to. Oćemo na kavu? Lara i Luka su u birtiji s Leonie."-Filip se protegnuo.
"Ajde."-Ustao sam se, pa obavip jutarnju higijenu i obukao se.
"Tata, našao sam."-Ma šta si našao, sunce ti jebem?
"Zlato, to je Antin novčanik. Ali i to će poslužiti."-Ma, kakav tata, takav sin.
+
"A što će te s Davidom nakon rastave?"-Lara je upitala.
"Prodat ćemo ga."-Filip je slegnuo ramenima, a ja sam prasnuo u smijeh.
"Daj Filip, užasan si."-Teror u Larinim očima je bio sasvim jasan.
"A ništa djelit ćemo skrbništvo i to je to. Tjedan kod nje, tjedan kod mene, naravno dok nisam na terenu."-Bar su se uspjeli nešto dogovoriti.
"Tata, tata."-David je dotrčao do stola, a Filip ga je zbunjeno pogledao.
"Da?"
"Mama, tamo."-David je pokazao na Kristinu koja je šetala s prijateljicom po gradu.
"Fuj to, Davide."-Filip je promrmljao, a ja sam ga trknuo nogom.
"Ideš pozdraviti mamu?"-Uzdahnuo je, a David je kimnuo.
Filip Kostić
"Šta vi radite ovdje?"-Evo, o tome Vam ja pričam. Ubilo bi je da me dočeka sa smiješkom.
"Jebemo radoznale."-Preokrenuo sam očima, a David je zagrlio vješticu oko noge.
"Rekla sam ti da se ne razgovaraš tako pred djetetom."-Uzdahnula je, pa uzela Davida u naručje.
"A ja sam tebi rekao da se nasmiješ koji put životu, pa ništa."-Slegnuo sam ramenima.
"Joj, nemoj te tako."-Martina je rekla, evo još jedne vještice.
"Oćeš ga uzimat ili ostaje samnom?"-Upitao sam.
"Pa čuvaj ga ti malo za promjenu."-Predala mi je Davida, pa me pogledala.
"Neka dijete osjeti malo da uopće i ima tatu."-O jebemti krv.
"Pakao ti ne gine, vještice prokleta."-Promrmljao sam, pa se okrenuo i ušetao natrag u kafić.
"Po tvom izrazu lica, vidim da je bilo žestoko."-Luka je odmahnuo glavom.
"Uzet ću joj Davida, jebo mi pas mater. Ne želim da mi dijete odrasta s tim zlom od žene."-Stvarno ne želim.
"Ajde smiri se."-Lara me podragala po ramenu.
Lea Tolić
Nakon što sam završila s čišćenjem stana, dogovorila sam se s Ivanom da se nađemo u obližnjem kafiću.
Želi da joj ispričam sve u vezi kave s Antom, slatka je skroz.
"Ženo, sve si ljepša i ljepša."-Ivana mi je utrčala u zagrljaj.
"Nisi ni ti loša."-Poljubila sam je u obraz, ona se nasmiješila, pa se odmaknula od mene.
Krenule smo šetati trgom gdje ima bezbroj kafića, samo još da odaberemo jedan, to bi bilo sjajno.
"Teta Lea!"-Leonie je dotrčala do mene i ja sam se trznula.
"Pa di si ti, curica moja."-Uzela sam je u naručje, pa je cijelu izljubila.
"Mama i tata su na kavi, tamo!"-Leonie je pokazala na kafić nasuprot parka, a mene je steglo u prsima. I Ante je tamo.
"Baš super, a kako si ti?"-Upitala sam je.
"Ja sam dobro, nisam se baš naspavala."-Zijevnula je.
"Jao, što si slatka."-Ivana se nasmiješila.
Ja sam spustila Leonie na pod, pa je još jednom poljubila u glavicu.
"Teta Lea, gdje idete?"-Upitala je.
"Idem na kavu."-Rekla sam.
"Kod mame i tate?"
"Ne, ne."-Nasmiješila sam se, isko su mi Lara i Luka jako dragi, ne želim ih ometati dok su s društvom.
"Lea."-A, jebote.
"Hej!"-Okrenula sam se i ugledala Antu.
"Gdje ćeš ti?"-Podigao je obrvu. Molim?
"Na kavu s Ivanom."-Pokazala sam na Ivanu i on je kimnuo, pa se upoznao s njom.
"Dođi malo."-Povukao me na stranu, a Ivana je ostala razgovarati s Leonie.
"Jesam nešto krivo napravila?"-Upitala sam, šta je njemu?
"Mogla si se javiti ujutro."-Rekao je.
"Pa ti si rekao da ćeš zvati, ne želim te smetati."-Odmahnula sam glavom.
"Šta ti je?"-Upitala sam, ponaša se kao da nešto krivo radim.
"Ništa, idi na kavu. Čujemo se poslije."-Promrmljao je.
"Dođi."-Uhvatila sam ga za nadlakticu, pa kratko poljubila.
"Opa, to nisam očekivao."-Ajde, napokon se nasmiješio.
"Vidimo se."-Rekla sam, pa se vratila k Ivani.
Ante, čudna si ti biljka.
+
Uživajte!
-Mirelče ❤️
YOU ARE READING
OUR WORLD // Ante Rebić
Non-Fiction"Laga, laga, lagao me; da nikad pored njega neće biti neka druga." "Laga, laga, lagala me; i lagat ćemo opet ako sretnemo se sutra."