9; Lagao me

912 47 6
                                    

Lea Tolić

"Laga, laga, lagao me; da nikad pored njega neće biti neka druga."

"Daj odgovori više, ili stišaj mobitel."-Promrmljala sam, Anti bez prestanka stižu poruke već sat vremena.

"Evo."-Zgrabio je mobitel sa stola, pa ga otključao i pročitao poruke.

"Nadam se da više ništa neće stizati."-Vratio je mobitel na stol, pa me zagrlio.

"Jel' nešto hitno?"-Upitala sam.

"Ma nije, gluposti."-Odmahnuo je rukom, mogao je bar obavjestiti curice da sam ja kod njega doma i da se smire na par sati.

"Daš mi pusu?"-Upitao je, i ja sam kimnula, zašto ne?

Poljubio me, pa me polegao na kauč, popeo se na mene i nastavio me polako ljubiti.

Dok mu opet nije zazvonio mobitel.

"A, isusa ti."-Zgrabio je mobitel sa stola, pa se javio.

"Ne, ne mogu sada. Ni sutra, ni prekosutra, već imam planove. Dobro, čujemo se."-Uzdahnuo je, pa poklopio.

"A gdje smo mi ono stali?"-Popeo se natrag na mene, pa me krenuo poljubiti.

"Tko je to bio?"-Izmaknula sam se, a on me zbunjeno pogledao.

"Nitko bitan, stvarno."-Promrmljao je, aha, a ja ti vjerujem.

"Nitko bitan, a zove te u deset navečer."-Preokrenula sam očima.

"Ma, tko je to meni ljubomoran?"-Podsmijehnuo se, pa me poljubio u obraz.

"Nisam."-Izbacila sam donju usnicu, a on se počeo smijati. Uzeo je mobitel u ruke, pa ga otključao i pokazao mi zadnje pozive.

"Tko je 'Tara'?"-Izgleda da je ta kuja zadnja zvala.

"Prijateljica koja živi ovdje, znamo se već dulje vrijeme. Ali vidiš da sam rekao da imam planove i da se ne možemo vidjeti."-Zaključao je mobitel, pa ga stavio na stol.

Nekako mu baš i ne vjerujem.

+

Ante Rebić

"Hoćeš spavati ovdje?"-Upitao sam Leu koja samo što nije zaspala.

"Ali radim ujutro."-Promrmljala je, pa se okrenula prema meni.

"Nema veze, probudit ću te ja."-Rekao sam i ona je kimnula.

"Idem se ja otuširati, ti možeš ići u sobu."-Rekao sam, pa se ustao s kauča i pokazao Lei gdje je soba. Ona je legla na krevet, pa uzdahnula, a ja sam uzeo čistu robu i ušetao u kupaonu.

Skinuo sam se i ušao u kadu, ali naravno, čim sam se počeo tuširati; opet je zazvonio jebeni mobitel.

"Lea, daj se javi!"-Viknuo sam, pa je čuo kako uzima mobitel s noćnog ormarića.

"Lea ovdje...Ante se tušira... Aha... Reći ću mu da... Od riječi do riječi, ne brini."-Čini mi se ljuta!? Na brzinu sam se otuširao, pa izašao iz kade i zgrabio ručnik.

Obrisao sam se, pa obukao čistu odjeću i izašao van iz kupaone.

"Tko je zvao?"-Nervozno sam upitao.

"Jebaljka, kaže da je nazoveš sutra."-Lea je slegnula ramenima, a meni se smračilo.

"Kakva jebaljka?"-Upitao sam, pa sjeo na krevet.

"Pisalo je Karla."-Rekla je, pa mi predala mobitel. A u pičku materinu, to je ova dosadna.

"Ma to je glupača, ne brini se ništa."-Promrmljao sam, pa stavio mobitel na punjač.

"To bih i ja rekla."-Ustala se s kreveta, pa uzela svoj mobitel i novčanik.

"Gdje ideš?"-Upitao sam.

"Doma."-Rekla je, pa krenula prema vratima ali ja sam je zaustavio.

"Zašto? Nemoj se ljutiti, molim te. Nemam ništa s njom!"-Tražio sam njen pogled, ali ništa.

"Daj, molim te. Pričaj bajke nekom drugom."-Tiho je rekla, a meni neko kao da je srce iščupao.

"Znam da nismo ni zajedno ni ništa, ali mislila sam bar dok se družiš samnom da nećeš imati nikog."-Promrmljala je.

"Pa nemam nikog! Ozbiljno, nemam."-Zašto se je uopće ovoliko pravdam?

"Tara, Karla... Koja je još poslala poruku danas?"-Napokon je podigla pogled, a ja sam zanijemio.

"Čujemo se."-Izašla je van iz sobe, pa ušetala u hodnik.

"Lea, ne idi molim te!"-Utrčao sam u hodnik i uhvatio je za nadlakticu.

"Daj, odustani."-Preokrenula je očima.

"To su djevojke iz moje prošlosti, i s nijednom nemam više ništa! Ne javljam se ja njima, kunem ti se!"-Podigao sam ton, stvarno ne znam više šta da kažem.

"Vidimo se, Antiša."-Odmahnula je glavom, pa izašla van iz stana.

I, šta sada?

+

"Evo iskreno, ja bi ti glavu s ramena skinula."-Ena je slegnula ramenima nakon što sam ispričao jučerašnji događaj njoj i Filipu.

"Ja nemam komentara, ti se inače ne uvaljuješ u takve rasprave."-Filip je slegnuo ramenima.

"Pa otkud sam ja znao da će ova glupača nazvati?"-Prošao sam rukom kroz kosu, pa otpio gutljaj kave.

"Ma znam da, ali ja bi na Leinom mjestu isto postupio. Ono kao družiš se samnom doma, a ove te zovu i preklinju da ih poševiš."-Mislim da se prvi puta u životu slažem s Filipom.

"Lea je i ovako nesigurna oko tebe, sad joj je sigurno još gore."-Znam Ena, znam.

"Probaj joj objasnit."-Filip je rekao.

"Probao sam, svejedno je otišla."-Uzdahnuo sam.

"A šta vi, kako je prošlo s Acom?"-Upitao sam, da promjenim temu.

"S Acom je sve super prošlo, ali ovaj debil ne zna spavati s nekim u krevetu. Dva puta sam završila na podu."-Ena je uzdahnula, a ja sam se počeo smijati.

"Uopće nije tako, laže."-Filip je preokrenuo očima.

"A, jeste ludi."

+

Uživajte!

-Mirelče ❤️

OUR WORLD // Ante RebićWhere stories live. Discover now