Lea Tolić
"Leonie, došao je tata!"-Viknula sam čim je Luka pokucao na staklo igraonice.
"Evo!"-Leonie je viknula, pa dotrčala do mene.
Primila sam je za ruku, pa je odvela u sobicu za presvlačenje.
"Dobar dan!"-Luka se nasmiješio, pa zagrlio Leonie.
"Dobar dan, kako ste?"-Upitala sam.
"Ma odlično, i nemoj mi govorit vi tu smo negdje po godinama."-Nasmiješio se, pa poslao Leonie da se presvuče.
"Ovaj... Ante je baš jadan. Mislim nije moje da se petljam, ali stvarno je tužan."-Nisam ni mislila da Luka neće nešto reći.
"Ne znam šta da kažem."-Slegnula sam ramenima, to je između mene i njega.
"Gle, on je stvarno dobar dečko i nije tip koji vara."-Naslušala sam se takvih priča.
"Sigurna sam ja da ćemo mi to riješiti."-Nabacila sam lažni smiješak i Luka je kimnuo.
"Tata, idemo!"-Leonie ga je uhvatila za ruku i on ju je poljubio u obraz.
"Javi mu se molim te, vidimo se."-Luka je rekao, pa izašao van iz sobice.
Hm, dobro ću razmisliti.
"Lea, gotova si?"-Sara je upitala.
"Još je mali od Kolara ostao, pa sam onda slobodna."-Promrmljala sam i uzela mobitel u ruke, pa sjela za svoj stol.
"Dobro, ja idem, Tina mi je sama doma."-Rekla je, pa mi mahnula.
Ja sam otključala mobitel i nazvala Antu.
"Da?"-Hvala Bogu, javio se.
"Hej, ovaj, došao je Luka po Leonie pa je rekao da ti se javim."-Zagrizla sam usnu.
"Joj, budala."-Promrmljao je.
"Kako si?"-Upitala sam.
"S obzirom na tvoj odlazak neki dan, ne baš dobro."-Uzdahnuo je.
"Želiš da se vidimo? Da razgovaramo."
"Može, kada?"-Bojs glasa mu se odma promijenila.
"Evo ja završavam s poslom za 15 minuta, možemo se naći u onom kafiću na trgu."-Rekla sam.
"Može, super, dogovoreno!"
+
Ante Rebić
"Hej."-Sjeo sam za stol, a Lea je podigla pogled.
"Hej, jesi ti to spavao do sada?"-Upitala je.
"Jesam."-Zijevnuo sam, pa naručio kavu.
"Ne znam od kud bih počela uopće sa razgovorom."-Uzdahnula je, e pa ne znam ni ja.
"Žao mi je što sam onako odreagirala, ali ne mogu si pomoći."-Rekla je, a ja sam otpio gutljaj njene kave jer ću umrijet dok moja dođe.
"Znači, strašno, strpi se!"-Uzela je svoju kavu natrag, a ja sam se počeo smijati.
"Imala si pravo o ako reagirati, vjerujem da bi i ja napravio isto. Ali opet ti kažem, ja nemam ništa s tim djevojkama."-Promrmljao sam, a konobar je napokon donio moju kavu.
"Znam, znam. Oprosti još jednom, razumijet ću ko se ne želiš više viđati samnom."-Spustila je pogled.
"Ma da, zbog jedne svađe da ja odustanem od tebe. Koja je onda uopće poanta viđanja i potencijalne veze?"-Siguran sam da ćemo imati još 800 svađa.
"Jel' istina da si bio baš tužan?"-Podigla je pogled, a ja sam otpio gutljaj kave.
"Je, istina je."-Slegnuo sam ramenima, nema razloga da lažem. Sjebala me generalno.
"Dobro jutro!"-Filip je nonšalantno sjeo s nama za stol.
"Jel' ti mene pratiš?"-Upitao sam.
"Ne, slučajno sam prolazio, a možda mi je i Luka rekao gdje si."-Slegnuo je ramenima.
"Isuse, tebe se nikako riješiti."-Preokrenuo sam očima, ali šta ću, volim ga.
"I? Jeste vi dobro ili ja baš smetam?"-Upitao je, pa naručio kavu.
"Dobro smo."-Lea se nasmiješila i ja sam kimnuo.
"Filip, jel' te mogu nešto pitati?"-Joj Lea, bolje nemoj.
"Naravno, ja sam ti ko otvorena knjiga."-Filip se nasmiješio.
"Jeste ti i Ena zajedno?"-Upitala je, mislim da nas sve to jako zanima.
"Ma nismo, Ena i ja smo si samo jako dobri. Ne znamo se dugo, ali mi je stvarno pomogla oko svega."-Filip je rekao, pa se nasmiješio.
"Aha, dobro."-Laže govno Lea, zaljubljen je. Siguran sam u to.
"A gdje je David?"-Upitao sam.
"Idem po njega kasnije, pa ga vodim u onu novu igraonicu."-Rekao je.
"Legenda mala."-Ja sam Davidov krsni kum, i stvarno volim malog.
"Kuda ćete vi poslje kafe?"-Upitao je, taj mora baš sve znati!
"Idemo kod mene, nešto kuhat."-Slegnuo sam ramenima, a Lea je podigla obrvu.
"A kad smo se to dogovorili?"-Upitala je kroz smijeh.
"To ti je i inače tako kod Antiše, on se dogovori sam sa sobom, pa te poslje obavjesti."-Filip je slegnuo ramenima, a ja sam mu pokazao srednjaka.
Dobro, možda i je tako.
+
Lea Tolić
"Ajde ti oguli krumpir dok ja očistim salatu."-Evo već je počeo naređivati, a nismo još ni sve vrećice raspakirali.
"U redu, šefe."-Promrmljala sam, a on se podsmijehnuo.
Uzela sam plastičnu zjedlu, pa sjela za stol i počela čistiti krumpir.
"Šta misliš o Eni?"-Upitao je.
"Pa, jako je draga i baš je vesela i pozitivna. Čini mi se kao jako realna osoba, i jako jednostavna."-Slegnula sam ramenima, stvarno mi je draga.
"Da, slažem se. I ja iskreno mislim da je Filip zaljubljen i nju."-Pogledao me, pa se nasmiješio.
"I ja isto, ali ne znam kako bi to funkcioniralo. Ona je mlada, a Filip iza sebe ima i ženu i dijete."-Rekla sam.
"Ma znam, ali mislim da bi ona to sve mogla super izdržati."-A dobro, slažem se.
Ustala sam se od stola, pa bacila kore od krumpira. Uzela sam lonac, pa unutra nalila vode i stavila ga na štednjak.
"Hoćemo ih zvati na večeru?"-Ante je upitao.
"Pa, može."-Divno, veselim se takvim druženjima.
"Dođi malo meni."-Povukao me bliže k sebi čim je oprao ruke.
"Nema sad ljubljenja, dok kuhamo!"-Rekla sam, a on se podsmijehnuo, pa me okrenuo prema kuhinjskom elementu.
Prislonio se na mene, pa mi počeo ljubiti vrat.
"A, seksa?"-Prošaptao je, a ja sam uzdahnula. Pali me, nenormalno. Zavukao je ruke ispod moje majice i privukao me još bliže k sebi.
"N-ne."-Promucala sam kada me ugrizao za vrat. On se nasmiješio, pa mi otkopčao traperice i spustio ih do koljena.
"Ne?"-Prošaptao je, pa mi skinuo i gaćice. U jednom potezu, zabio je prst u mene, a ja sam zastenjala.
"Isuse."-Promrmljala sam, a on se počeo tiho smijati. Izvadio je prst, a ja sam se lagano ispružila.
Nije prošla ni sekunda a on je već bio u meni.
"Ante."-Zastenjala sam, a on se počeo zabijati u mene.
"To 'ne' ti ne drži vodu."-Zastenjao je, pa me povukao natrag prema sebi i počeo se još jače zabijati.
To je to, njegova sam.
BINABASA MO ANG
OUR WORLD // Ante Rebić
Non-Fiction"Laga, laga, lagao me; da nikad pored njega neće biti neka druga." "Laga, laga, lagala me; i lagat ćemo opet ako sretnemo se sutra."