6; Ni da ni ne

924 47 8
                                    

Lea Tolić

"Ivana, idemo kući."-Već smo četiri sata u kafiću, pa ne mogu više.

"Joj, jesi naporna! Neće ti stan nigdje pobjeći!"-Rekla je, pa naručila još jednu rundu. Ne mogu vjerovati da pijem usred bijela dana.

"Hej, Lea!"-Okrenula sam se i ugledala crnokosog dečka, tko je pak on?

"Ja sam Filip, Antin najbolji prijatelj."-Pružio je ruku, a ja sam ga zbunjeno pogledala.

"Ovaj, drago mi je."-Rukovali smo se, jedva mu vidim crte lica koliko sam već popila.

"I Ante će sada."-Rekao je sa smiješkom. Isuse, ne! Šta će mislit sad o meni!?

"Sjedni s nama."-Ivana je rekla, a Filip se nasmiješio, pa sjeo za stol.

"Pa ajde da sam i tebe upoznao."-Rekao je.

"Filip, trenutno te uopće ne vidim i ne znam hoću li se sjećati ovog razgovora ujutro."-Iskrena sam, uvijek bila i ostat ću.

"Kraljica!"-On se počeo glasno smijati, a ja bi najradije umrla od srama jer sam pijana do bola.

"Dobra večer."-Ante je sjeo pokraj mene, a ja sam se trznula.

"Mali, daj još jednu!"-Filip je viknuo, pa kud još jednu! Ja još ni prvu nisam popila.

"Lea, jesi dobro?"-Ante je upitao, a ja sam ga pogledala.

"Pijana sam."-Slegnula sam ramenima, pa pogledala oko sebe.

"Lea, popi još jednu, klin se klinom izbija!"-Vikao je Filip, jel i on pijan ili je ovo njegovo prirodno stanje?

"Nećeš više piti."-Ante je rekao i ja sam kimnula.

"Antišaa, pa neka se cura zabavlja."-Filip je odmahnuo rukom.

"Rekao sam ne."

Jesi.

I za divno čudo, ja sam te poslušala.

+

Ante Rebić

"I to vam je moja priča."-Filip se naslonio u stolcu nakon što je ispričao priču o njemu i Kristini.

"Jadan, kako ćeš dalje?"-Ova Ivana slini po njemu već sat vremena.

"Pa nisam ni ružan ni glup da nebi mogao dalje."-Filip je slegnuo ramenima, a ja sam se počeo smijati.

Lea se prije pola sata naslonila na mene i ne miče se, stvarno je pijana.

"Hoćeš kod mene... Vidjeti stan?"-A jesi providna.

"Ma ne, ne bavim se interijerima."-Filip je odmahnuo rukom, dakle, ovaj dečko je legenda.

"Idemo kući?"-Lea je promrmljala i ja sam kimnuo, vidim da je umorna.

"Mi idemo, Filip, ti ostaješ?"-Lea i ja smo se ustali od stola.

"Ni mrtav, care."-Prošaptao je, pa suptilno pogledao Ivanu.

"Ajmo onda."-Platili smo šta smo imali, pa izašli van iz kafića. Ivana je otišla do svog auta, a mi do mog.

Sjeli smo u auto, i ja sam ga pokrenuo.

"Lea, čudna ti ova frendica."-Filip se javio sa stražnjeg sjedala.

"Ma dobra je ona."-Lea je promrmljala.

"Dobra? Pa ševila me očima, sve mi neugodno."-Odmahnuo je glavom.

"Jadan, baš mi te žao."-Rekao sam.

"Filip, a gdje si ti dijete ostavio?"-Upitao sam.

"Kod mame, ili Kristinine mame. Ne sjećam se."-Slegnuo je ramenima, hoće li on ikada odrasti?

"Zlo mi je."-Lea je promrmljala, neka ti je. Nitko te nije tjerao da piješ.

"Ajmo svi kod tebe Ante, ja se nesmijem pojavit doma."-Filip i njegove "dobre" ideje.

"Ajde šuti samo."-Ne pada mi na pamet Leu još dovesti doma. Pa nismo ni skupa.

Zaustavio sam se ispred Leine zgrade, pa izašao van iz auta. Obišao sam auto i otvorio joj njezina vrata, pa joj pomogao da izađe van.

"Hvala na prijevozu, i oprosti što si me morao gledati ovakvu."-Promrmljala je, pa pogledala u pod.

"Ajde, daj mi pusu i bježi doma."-Rekao sam i ona je podigla glavu, a ja sam se nasmiješio. Napučila je usnice i ja sam je poljubio, preslatko stvorenje.

"Vidimo se."-Promrmljala je, pa me još jednom kratko poljubila. Čekao sam da uđe u zgradu, prije nego što sam se vratio u auto.

"Trebao si je uzet doma."-Kad se to Filip preselio na suvozačevo?

"Filip, ona nije za iskoristit, ona je za sve."-Rekao sam, i stvarno tako mislim.

"Ante, zajebat ćeš se. Ne mislim  kao da će te ona zajebat, nego imaš totalno krivo mišljenje o njoj, ona tebe neće moći pratiti. Takve vole, i takve traže sve. A mislim da svi znamo da ti sve uzimaš, ali ne daješ ništa. I sebičan si, neće te ona čekati. Kao što si rekao, ona je za sve, ali nije za tvoje igrice."

Zna li me itko bolje od Filipa?

Mislim da, ne.

+

Uživajte!

-Mirelče ❤️

OUR WORLD // Ante RebićWhere stories live. Discover now