Ante Rebić
"Evo ja stvarno više ne mogu."-Tko drugi, nego Filip.
"Šta je opet?"-Ena i ja smo se zbunjeno pogledali.
"Htio sam dovesti Davida na kavu, ali vještica mi ne da. Kaže da loše utječem na njega."-Sjeo je za stol, pa naručio kavu.
"I?"
"Pa pitao sam je šta onaj njen jebač bolje utječe na njega, pa me izbacila iz stana."-Slegnuo je ramenima, pa oni stvarno nisu normalni.
"I gdje ćeš sada?"-Ena je upitala.
"Pa, kod tebe."-Koja legenda, taj ima rješenje za sve.
"Aha, Aco bi stvarno volio da ostaneš par noći kod nas."-Ena je preokrenula očima, a ja sam se počeo smijati.
"Riješit ću ja to s Acom."-Slegnuo je ramenima.
"Zašto ne ostaneš kod Luke i Lare? Ili kod Ante?"-Ena je upitala.
"Imam traume od Luke i Lare, a Ante se sprema na ševu, a to ne želim slušati."-Ma, koji moj?
"Kakvu ševu, jebo ga ti?"
"Joj daj, još dva dana i Lea će se preseliti kod tebe. Garantiram."-Otpio je gutljaj kave, pa izvadio mobitel iz džepa.
"Ma, ti nisi sav svoj."-Odmahnuo sam rukom, jučer sam se najnormalnije oprostio s Leom i mi i dalje nismo službeno skupa. Ne mogu reći da nisam pomislio na seks, ali još je prerano.
"Sad ću ja zvat Acu."-Filip se ustao od stola, pa izašao van iz kafića.
"S njim samo problemi."-Ena je uzdahnula.
"Navikni se."-Slegnuo sam ramenima.
"Moraš me ošišati više, izgledam kao neandertalac."-Rekao sam.
"Ante, šišala sam te doma prije 4 dana."-E jebiga, meni i tih par milimetara puno znače.
"Eto, riješeno. Od danas smo cimeri."-Filip se vratio za stol za smiješkom.
"Na koju foru si ga nagovorio?"-Ena je podigla obrvu.
"Nitko ne može odoljeti mom šarmu."-Nasmiješio se, e moj Filipe.
Bez tebe bi nam bilo dosadno.
+
Lea Tolić
"Aj produži, molim te."-Ako nešto mrzim, to je shopping s Ivanom. Zaustavi se ispred svakog dućana i bar 10 minuta gleda u izlog, pa uđe unutra, pola sata prevrće robu, izađe van i opet nije ništa kupila!
"Ali gle onaj kaput!"-Viknula je, pa se zalijepila za staklo.
"Ubit ću se."-Promrmljala sam, pa izvadila mobitel iz džepa jer je počeo zvoniti, "Molim?"
"Mala, gdje si?"-Oho.
"U trećem krugu pakla, a ti?"-Upitala sam, pa pogledala u Ivanu kojoj samo što sline nisu počele curiti. Zbog faking kaputa.
"Slatka si, doma sam. Hoćeš doći k meni malo?"-Ja sam šokirana.
"Otkud sad to?"
"Eto, fališ mi."-Jel on to mene zeza?
"Mogu doći kroz sat vremena, pošalji mi adresu."-Rekla sam.
"Dogovoreno, šaljem odmah."-Rekao je, pa prekinuo poziv.
"Tko te zvao?"-Ivana je upitala.
"Ante, želi da dođem kod njega."-Slegnula sam ramenima, pa ušetala u dućan, ako ona ne kupi taj kaput, ja ću joj ga kupiti!
"Ajme, jesi se depilirala!?"-Isuse, s kim se ja družim.
"Nije me zvao na jebačinu, nego na druženje, Ivi."-Preokrenula sam očima.
"Aha, znam ja takve. Vidjet ćeš, bit ćeš gola u roku keks."-Nasmiješila se, pa uzela kaput s vješalice.
"Ne čini mi se Ante kao takav tip."-Ali stvarno, ne znam jesam li mu uopće privlačna.
"Svi su oni takvi tipovi."-Jel' ona možda u pravu? Ne znam.
"On je drugačiji od svih s kojima sam bila, ili koje sam upoznala."-Mislim da je meni džabe ovo pravdanje.
"Čuj, nema muškarca koji nije napaljen od 0 do 24, pa tako sigurno i taj tvoj Ante nije iznimka."-Možda je?
"Pričaš gluposti, pa nismo si skupa."
"Stvarno si plava."-Preokrenula je očima, pa na brzinu probala kaput.
"Idemo, moraš doma na tuširanje, depilaciju, ekfolijaciju."-Ivana je platila kaput, pa me povukla za ruku i izvela van iz dućana.
"Ma da, najbolje je da mu dođem doma samo u bademantilu."
"To uopće nije loša ideja."
Bože, gdje ja nalazim prijatelje?
+
"Pa, gdje si zaglavila?"-Ante je upitao čim je otvorio vrata.
"Ma, ne pitaj."-Nervozno sam se nasmiješila.
"Uđi."-Pomaknuo se kako bih ušla i ja sam kimnula, pa ušetala u stan i skinula tenesice.
"Jesi gladna?"-Upitao je, pa me uveo u dnevni boravak.
"Nisam, hvala."-Rekla sam, pa sjela na kauč.
"Šta ti je?"-Zbunjeno me pogledao, pa sjeo pored mene.
"Ništa, zašto?"-Zar se toliko vidi?
"Nemoj mi lagati."-Odmahnuo je glavom.
"Zašto si me zvao ovdje?"-Upitala sam, pa zagrizla usnu.
"Pa da se družimo, pogledamo film, i da te mazim malo. Još nisam imao priliku, zašto to pitaš?"-On je stvarno zbunjen.
"Ako želiš samo seks, razočarat ćeš se. Ja nisam takva, ne mogu te gluposti na jednu noć."-Rekla sam, a on se počeo smijati.
"Nisam te zvao zbog seksa, ali ni to nije isključeno. Šta je tebi? Da sam te htio samo poševiti, poševio bih te onu noć u autu."-Uzdahnuo je.
"Oprosti onda, krivo sam zaključila."-Slegnula sam ramenima.
"Joj, poludjet ću s tobom."-Uzeo je daljinski u ruke, pa pustio film i privukao me bliže k sebi.
"Stvarno si mi falila, zvao sam te jer sam te htio ljubiti i maziti i paziti."-Mrmljao je dok me ljubio u kosu.
"Jesi ti podvojena ličnost?"-Počela sam se smijati.
"Nisamm! Samo nekada ne znam baš pokazati emocije, znaš."-Poljubio me u obraz i ja sam se nasmiješila.
Čudan neki lik.
+
Uživajte!
-Mirelče ❤️
YOU ARE READING
OUR WORLD // Ante Rebić
Non-Fiction"Laga, laga, lagao me; da nikad pored njega neće biti neka druga." "Laga, laga, lagala me; i lagat ćemo opet ako sretnemo se sutra."