76.) БIΓ∇Д ZДčíИá

127 10 81
                                    

[ Dámy, pánové a jiné pohlaví, věřte tomu či ne, ale od dnešního dne se zvýší drama víc, než to mé buňky zvládnou. Půjde teď o víc, než jen o znovuzrození naší čtyřky a jako pro eddheada a autora knihy, je to pro mě důležité, velice, tak se nebojte zanechat komentář, hvězdu a říct, jak se vám má kniha líbí.
Upřímně, kdysi bych řekla, že to bude propadák když jsem začínala, nebo že se na to i vykašlu, jak z osobních důvodů, tak i z toho, že tohle s odvahou dokážu říci, jiné AU než ostatní ,(jestli tady někdo zmíní TBATF, sejmu ho semaforem x"D ale znáte mě takže to dělat nebudete, že? X"D)

Takže, vám děkuju za podporu, veškerou, i s těmi, které to začalo. <3

PS: hledá se 2. Překladatel (do angličtiny) do party na volný čas.... Wait však máte školu, kurva načasování ELISO X"D]

Třetí:

"Naši rodiče zmizeli.... Jsme hledání zločinci za.. Za.. ZA NIC!!! NE!! STRES NEPROSPÍVÁ MÉ KRÁSE, BUDU MÍT PYTLE POD OČIMA ZE STRESU, PROTOŽE NEBUDU MÍT DOSTATEK OSMI-HODINOVÉHO SPÁNKU, A KDYŽ SE NEVYSPÍM, TAK CHRÁPU A DOST NAHLAS A KDYŽ CHRÁPU, TAK TO ZNÍ JAKO KDYŽ SE DUSÍ OVCE A JÁ NEJSEM OVCE!!!"

"Kluci.. Hlavně žádnou paniku..." Pokusila se Cameron o útěchu Matta, která... se ji upřímně moc nedařila. Musela se chytit jeho ramen, aby přestal sebou vrtět a vnímal ji. Nakonec přeci jen přestal s tím divadlem, který jen odhaloval pocity všech.

Strach, smutek, stres a to dokola.

"Já... J-já..." Začal koktat, přičemž všichni čtyři začali mít "panický/úzkostlivý útok". (mimochodem, kdo ho taky jednou či víc měl a který? :'D... Bcs i had one.... :') ahhh xD).

"Nemůžu... JÁ UŽ NEMŮŽU!" Začal Edd řvát a chytat se za vlasy, až by si je klidně vytrhl. Naty hned k němu přiběhla, znala Edda, znala jeho povahu, chování... A tohle bylo to, co znala, i když nečekala takovéto chování od leadera party. Edd byl silný, obětavý, statečný, mohlo se dít cokoli a on....

Oni. Ta čtyřka tu vždycky byla, aby ti zachránili... I když můžou za půlku.

Jo, to bylo trochu hnusný...

Ale byli to hrdinové.

Oni jsou hrdinové.

A Nat o tom byla přesvědčena. Ony byly na tisíc procent. Jenomže teď oni hrdiny potřebovali, než se zase zvednout na nohy. Potřebují pauzu.

Nat si povšimla zvláštní brašny uvnitř budovy. Pomyslela si, že bude Eddova a že v něm budou pravděpodobně jejich osobní věci - mobily, sešity, tužky, vše. Chtěla pro něj dojít, ale bála se o zdraví ostatních, nejvíce i jejího staršího bratra, o kterého se starala (nečekaně) Tara (a o komunistu to zkoušela Courtney, zase nečekaně. Omluvte mé psaní pls;;;).

Ohlédla se po Cameron. "Hej, Cam, nerada ruším tvé.... Uklidňovací metody," popsala to tak Natali mile, "ale můžete spolu pro tu brašnu. Možná tam něco najdeme."

"Tak.... Fajn." Kývla Cameron nejistě a vzala Matta za ruku. Koukal jen raději do mobilu na memes na instagramu, na zlepšení nálady. Memes jsou lék, to je jisté!

✅ „Another Start&quot; | Eddsworld AUKde žijí příběhy. Začni objevovat