Szeptember 1. van ami nem jelent mást minthogy kezdődik a pok.. mármint iskola. Reggel 5:30-kor a telefonom rikácsolo hangjára ébredtem de úgy voltam vele hogy még alszok egy kicsit szóval benyomtam a szundi gombot ami miatt 10 percel később megszolalt így hát muszáj voltam felkellni.
Szokásosan kómás fejjel elmentem a fürdőbe ahol szembe találtam magam a tükörképemmel. Hát inkább nem részletezem szerintem elég lesz annyi hogy egy zombi jobban nézki mint én. Szokásos reggeli rutinomat elvégeztem majd feltettem egy kis korrektort a szemem alá meg szempilla spirált. Nem vagyok az a nagy sminkes és még néha ezt is sokallom de hát most muszáj volt mert nem akartam olyen kinezettel suliba menni. Miután úgy gondoltam hogy normálisan nézek ki elbatyogtam a szekrényemhez ahonnan kivettem egy magasított derekú farmert és egy bordó színű rövid ujjú pólót majd rá egy szürke kötött kardigánt ami majdnem a térdemig leért. Bele néztem a tükrömbe a végén és eléggé büszke voltam magamra hogy milyen jó kis össze állítás rityentettem össze korán reggel. Ezek után elmentem a konyhába ahol anyát találtam a konyhába ahol épp rántottát csinál, épp akkor jött le apa aki egy puszit nyomott a fejem bubjára közben pedig elmondta hogy milyen csinos vagyok ma. Mit ne mondjak elég jól estek a szavai de ezek után anyától is megkaptam szóval már jól indult a reggelem. Befejeztem a reggelit anyáék bejelentették hogy üzleti útra mennek ami 2 hónap lesz, király egyedül leszek megint remélem értitek a benne lévő szarkazmust. Amúgy már hozzá szoktam ehez hisz szinte minden hónapban 1-2 hétre elutaznak de hát ami muszáj az muszáj. Szóval miután ezeket megvitattuk mondták hogy ma délben indul a gépük és hogy hagynak itthol majd pénzt a pulton és majd néha átfog jönni a szomszéd néni hogy rám nézzen.
7:20-volt szóval ideje indulnom anyaéktól elköszöntem s majd a magassarkú bokacsizmamat felhuztam (van ám lapos talpú is amit jobban szeretek de most úgy éreztem hogy kivételesen ezt is felhuzhatnám ne csak ott a szekrénybe porosodjon) és kész is voltam, indulás suliba.~15 perc múlva a suliban~
Sikerült épségben beérnem ahol a barátnőm Iza rögtön le is rohant hogy
- Képzeld Léna új diákok jönnek a suliba~vigyorgott mint a tejbe tök~
- És? ~kérdőn néztem rá~
- 5 fiú jön akik elvileg 12.-sek lesznek, szóval sajna nem egy osztályban fognak velünk járni~Izának a szája lekonyult miután kimondta ezt a mondatot de 2 mp múlva már újra vigyorgott mint a tejbe tök~
Kicsit még beszélgetünk ez után ilyen semmilyen témákról aztán hirtelen becsengettek szóval sietni kellett az osztályba mivel az oszink egy bosz... mármint egy imádni való nő akit nagyon re nagyon szeretünk. (gondolom értitek) Na szóval épp időben értünk be az osztályba és vágodtunk le a padra mikor is bejött a drága oszi.
Mivel első nap volt így semmit se csináltunk csak meg kaptuk a könyveket és az órarendet amiben nagy meglepetésemre az állt hogy tesin össze leszünk vonva a 12.-kel. Ez az király. (értitek gondolom)~suli után~
Mivel csak 3 oszifő óra volt ma így 12:30-ra haza értem, igazából hamarabb is haza érhettem volna de hát minek ha a szüleim úgy sincsenek itthol meg hát Izával is dumáltunk még egy kicsit és tudjátok milyen az mikor valami téma van na azt elejétől a végéig ki kell tárgyalni.
Miután lepakoltam és átöltöztem egy nagy itthoni pólóba meg cica nadrágba úgy gondoltam nem árt soha az ha ki van takaritva a ház szóval neki is fogtam, igaz nem vártam vendégeket de hát miért ne úgy sincs jobb dolgom.
Jó 1 óra múlva kész lettem mindennel. Ezek után már csak bepakoltam holnapra mert elvileg már "rendes" tanítás lesz na meg mit nem úgyis elbeszéljük az órákat azzal hogy kinek hogy telt a nyara ezért csak egy füzetet meg a tolltartomat viszem mit ne mondjak nagyon nagy bekapolás ja meg a tesi cuccomat is elkészítettem amibe tettem egy hosszú és egy rövid fekete nacit és a suli egyen tesi pólóját na meg egy fekete edző cipőt. Ezek után már csak filmeztem és sorozatoztam majd elmentem fürdeni és aludni.
YOU ARE READING
Hófehér
WerewolfEgy átlagos lányról szól aki a gimiben se a nagyon menők társaságába nem tartozik se a kitagadottak közzé szóval ja átlagos. De egyik nap... Ez az első sztorim ami kipattant a buksimból. Remélem tetszeni fog. Néha lesznek olyan részek amelyek hiányo...